شایعه: گوشی تاشو وان پلاس اوپن ۲ در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود - تکفارس 
شایعه: گوشی تاشو وان پلاس اوپن ۲ در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود - تکفارس 

شایعه: گوشی تاشو وان پلاس اوپن ۲ در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

محمدامین حیدری
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - 12:57
وان پلاس اوپن 2

طبق ادعای یک افشاگر، گوشی تاشو وان پلاس اوپن ۲ قرار است با سیستم دوربین سه‌گانه در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۵ راهی بازارهای جهانی شود.

انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس اوپن ۲ به عنوان نسخه جهانی اوپو فایند N5 عرضه شود؛ زیرا گوشی اوپو فایند N3 نیز با نام وان پلاس اوپن در بازارهای جهانی عرضه شد. پیش از این، گزارش شده بود که اوپو یک سیستم دوربین چهارگانه مشابه آنچه که در گوشی فایند X8 اولترا وجود دارد را برای دستگاه تاشو فایند N5 و وان پلاس اوپن ۲ در نظر گرفته اما در نهایت تصمیم می‌گیرد تا آن‌ها را مانند نسل پیشین به سه دوربین مجهز کند.

این تصمیم ممکن است افرادی که انتظار استفاده از سیستم دوربین قدرتمندتری در گوشی آینده وان پلاس را داشتند، ناامید کند. با این حال، نسل اول وان پلاس اوپن از یک دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری بهره می‌برد که به‌طور گسترده در گوشی‌های تاشو استفاده نشده است. براساس سایر اطلاعات فاش شده، گوشی تاشو وان پلاس اوپن ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، ضخامت کمتر از ۱۰ میلیمتر و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است.

این دستگاه همچنین دارای اسلایدر هشدار اختصاصی وان پلاس و گواهی مقاومت در برابر آب خواهد بود. درصورتی که این شایعات درست باشند، وان پلاس اوپن ۲ نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا چشمگیری خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید