ردمی نوت ۱۴ شیائومی به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 
ردمی نوت ۱۴ شیائومی به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 

ردمی نوت ۱۴ شیائومی به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

محمدامین حیدری
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - 11:39
ردمی نوت 14 5G

شیائومی در ماه سپتامبر از گوشی ردمی نوت ۱۴ برای کشور چین رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد این محصول به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۴ به‌تازگی گواهی فروش در خارج از چین را دریافت کرده؛ براساس اطلاعات به‌دست آمده، گواهی SDPPI برای این گوشی با شماره مدل ۲۴۰۹۴RAD4G در اندونزی صادر شده است. حرف “G” در آخر این شماره مدل به عرضه نسخه جهانی گوشی نام‌برده اشاره دارد.

عرضه جهانی ردمی نوت 14

البته گواهی مذکور به مشخصات ردمی نوت ۱۴ اشاره نکرده؛ اما باتوجه عرضه رسمی این گوشی در چین، می‌دانیم که شیائومی آن را به یک نمایشگر لمسی ۶.۶۷ اینچی با پنل OLED و رزولوشن ۱۰۸۰در ۲۴۰۰ مجهز کرده است. این نمایشگر قادر به ارائه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲,۱۰۰ نیت می‌باشد.

علاوه‌بر این، ردمی نوت ۱۴ از تراشه دایمسنیتی ۷۰۲۵ اولترا، ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی شیائومی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک باتری ۵,۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی اشاره نمود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید