سری گوشی‌های Find X8 با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ عرضه می‌شود
سری گوشی‌های Find X8 با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ عرضه می‌شود

سری گوشی‌های Find X8 با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ عرضه می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - 13:18
Find X8 با تراشه دیمنسیتی 9400

اوپو به طور رسمی خبر از عرضه سری گوشی‌های هوشمند Find X8 در تاریخ ۲۴ اکتبر مصادف با ۳ آبان داده است. این گوشی مجهز به تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود.

اوپو رسما اعلام کرد سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار Find X8 در ۲۴ اکتبر در کشور چین عرضه خواهد شد. این برند همچنین تایید کرده است این سری مجهز به پردازنده کاملاً جدید و قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود. این تراشه از نسل دوم فناوری فرآیند ۳ نانومتری شرکت TSMC بهره می‌برد.

سری Find X8 چندین مدل دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Oppo Find X8، Find X8 Pro، Find X8 Pro Satellite Communication Version و Find X8 Ultra اشاره کرد. در بین این مدل‌ها، به نظر می‌رسد تنها مدل Ultra دارای تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود و احتمالاً در ژانویه ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد.

طبق تصاویری که پیش از این منتشر شده است، سری Find X8 همانند مدل‌های قبل دارای ماژول دوربین گرد خواهد بود. انتظار می‌رود مدل Pro مجهز به چهار دوربین از جمله دوربین‌های تله‌فوتو پریسکوپ دوگانه باشد. این در حالی است که مدل استاندارد دارای سه دوربین اصلی و یک لنز پریسکوپ است. علاوه بر موارد فوق، یک دکمه کنترل دوربین همانند آیفون ۱۶ در سری Oppo Find X8 تعبیه شده است.

سری گوشی‌های هوشمند Find X8 دارای صفحه نمایش OLED میکرو با گوشه‌های خمیده خواهد بود. این سری قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی ۵۰ واتی را نیز دارد و با اندروید ۱۵ مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 15 اجرا می‌شود. انتظار می‌رود مدل‌های Find X8 مانند سری Reno 12 از قابلیت ارتباطی خارج از شبکه به نام BeaconLink پشتیبانی کنند.

با توجه به اینکه Find X8 و X8 Pro در کشورهایی مانند هند، اندونزی و تایلند گواهی‌های مورد نظر را دریافت کرده‌اند، می‌توان امیدوار بود سری Find X8 به زودی در سطح جهان عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید