تماشا کنید: تیزر رسمی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام منتشر شد - تکفارس 
تماشا کنید: تیزر رسمی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام منتشر شد - تکفارس 

تماشا کنید: تیزر رسمی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام منتشر شد

محمدامین حیدری
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - 11:48
مشخصات تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4

شرکت کوالکام با انتشار تیزر رسمی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اعلام کرد که این محصول با پردازنده Oryon در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ اکتبر معرفی خواهد شد.

در این تیزر شاهد قرارگیری تراشه پرچمدار کوالکام در یک گوشی مشابه وان پلاس ۱۳ هستیم که ظاهر پنل پشتی آن شباهت زیادی به نسل پیشین دارد. همچنین جزیره دوربین آن دارای طراحی دایره‌ای می‌باشد که در وسط قاب قرار نگرفته است. انتظار می‌رود گوشی آینده وان پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برخوردار باشد که تست‌های اولیه بخش کوچکی از عملکرد آن را نشان دادند.

شایعه شده است که گوشی وان پلاس ۱۳ در این ماه معرفی می‌شود که باتوجه به برگزاری رویداد Snapdragon Summit در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ اکتبر، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی نام‌برده کمی پس از این رویداد عرضه خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی‌بر تغییر نام پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام منتشر شده‌اند؛ باتوجه به این شایعات، تراشه آینده این شرکت ممکن است با نام اسنپدراگون ۸ الیت یا ۸ اولترا معرفی شود.

کوالکام شاید با تغییر نام محصول جدید خود قصد دارد بر پیشرفت چشمگیر عملکرد و کارایی آن تاکید کند؛ براین اساس، عملکرد تراشه آینده آن‌ها ممکن است بسیار نزدیک به پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید