وان پلاس ۱۳ از شارژ مغناطیسی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند - تکفارس
وان پلاس ۱۳ از شارژ مغناطیسی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند - تکفارس

وان پلاس ۱۳ از شارژ مغناطیسی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

فرزاد اسرافیلی
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 13:18
پشتیبانی وان پلاس 13 از شارژ مغناطیسی بی‌سیم

یکی از مدیران اجرائی وان پلاس در شبکه اجتماعی ویبو پشتیبانی وان پلاس ۱۳ از شارژ مغناطیسی بی‌سیم را تایید کرد.

با نزدیک شدن به عرضه گوشی وان پلاس ۱۳ اخباری جدید از این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد این گوشی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کند. ظاهراً وان پلاس ۱۳ در داخل خود آهنربایی ندارد بلکه به منظور اتصال به شارژرهای بی‌سیم مغناطیسی مجهز به قاب‌های مغناطیسی است.

خبر پشتیبانی وان پلاس ۱۳ از شارژ مغناطیسی بی‌سیم را یکی از مدیران اجرایی این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشت. البته از آنجایی که متن اصلی به زبان چینی است، و باید به ترجمه ماشینی تکیه کنیم، ممکن است ترجمه گفته‌های وی اشتباهاتی داشته باشد.

بنابراین هنوز هم این احتمال است خود گوشی آهنرباهای لازم را برای پشتیبانی از شارژ بی سیم مغناطیسی داشته باشد، با این حال نمی‌توان ۱۰۰٪ مطمئن بود. اگر این آهنربا در خود قاب گوشی تعبیه شده باشد، مشابه سیستم‌هایی خواهد بود که قبلاً توسط تولیدکنندگان بیشماری ارائه شده است. این نوع سیستم‌ها قابلیت تبدیل کردن گوشی سازگار با شارژ بی‌سیم معمولی را به یک دستگاه سازگار با شارژرهای MagSafe دارند.

این مدیر اجرایی تایید کرده است که وان پلاس در حال توسعه قاب‌هایی با ذرات چوبی است و آن را برای وان پلاس ۱۳ عرضه خواهد کرد. البته این قاب‌ها از چوب واقعی ساخته نشده‌اند، بلکه صرفاً ظاهر چوب را شبیه سازی می‌کنند.

لازم به ذکر است وان پلاس ۱۳ اواخر این ماه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید