شایعه: اپل واچ اولترا با نمایشگر microLED در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد - تکفارس 
شایعه: اپل واچ اولترا با نمایشگر microLED در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد - تکفارس 

شایعه: اپل واچ اولترا با نمایشگر microLED در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد

محمدامین حیدری
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 13:18
اپل واچ اولترا 3

یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که نسل بعدی اپل واچ اولترا و عینک واقعیت افزوده اپل قرار است با نمایشگر microLED در سال ۲۰۲۶ عرضه شوند.

باتوجه به لغو سفارش نمایشگر‌های microLED برای ساعت اپل واچ اولترا ۳ در اوایل امسال، شاید فکر کنید که اپل این فناوری را کنار گذاشته است؛ اما شایعه‌ای تازه این موضوع را رد می‌کند. باتوجه به ادعای یک افشاگر، این شرکت همچنان روی فناوری microLED سرمایه‌گذاری می‌کند. او ادامه افزوده است که اپل قصد دارد از نمایشگر microLED در مدل ۲۰۲۶ ساعت اپل واچ اولترا استفاده کند.

البته شایعات پیشین حاکی از آن بودند که این ساعت هوشمند یک سال زودتر عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود اپل قرار است از پنل‌های microLED در عینک واقعیت افزوده خود استفاده کند که تولید انبوه آن‌ها در سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد. درصورت درست بودن این ادعا، اپل در سال ۲۰۲۶ محصولات زیادی با نمایشگر microLED روانه بازار خواهد کرد.

علاوه‌بر این، مشخص نیست که شرکت ال جی چه کاری انجام خواهد داد؛ آیا همچنان به دریافت غرامت از اپل بابت پروزه لغو شده قبلی ادامه می‌دهد یا برای به‌دست آوردن قرارداد جدید تلاش خواهد کرد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید