تاریخ رسمی رونمایی از سری آنر X60 اعلام شد - تکفارس 
تاریخ رسمی رونمایی از سری آنر X60 اعلام شد - تکفارس 

تاریخ رسمی رونمایی از سری آنر X60 اعلام شد

امین باقری
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 13:32
رونمایی از سری آنر X60

شرکت آنر رسما اعلام کرده است که سری آنر X60 در تاریخ ۱۶ اکتبر معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این سری حداقل شامل سه مدل باشد و از شارژ سریع ۳۵ واتی و ۶۶ واتی پشتیبانی کند. این گوشی‌ها همچنان دارای نمایشگر خمیده دوگانه، دوام بالا، عمر باتری چشمگیر و بهبودهای بیشتری نیز خواهند بود.

ادامه موفقیت آنر X50

سری آنر X50 که در جولای ۲۰۲۳ عرضه شد، موفقیت چشمگیری کسب کرد و توانست در کمتر از ۱۵ ماه بیش از ۱۵ میلیون دستگاه بفروشد (به طور میانگین یک دستگاه در هر ۲.۷ ثانیه). با وجود ضخامت کم ۷.۹۸ میلی‌متری، ارتفاع ترکیبی این تعداد فروخته‌ شده از ارتفاع معادل با ۱۳ کوه اورست بیشتر است. سری X60 بر پایه نقاط قوت X50 ساخته شده و احتمالا تمرکز آن بر عملکرد و دوام بیشتر خواهد بود.

تاریخ رسمی رونمایی از سری آنر X60 اعلام شد - تکفارس 

سری آنر X60: چه انتظاراتی داریم؟

اخیرا یک گزارش تقریبا همه چیز درباره آنر X60 را فاش کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشد. در داخل این دشتگاه، تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۵، ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲ گیگابایت رم مجازی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی تعبیه شده است. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و با سیستم عامل MagicOS 8 مبتنی بر اندروید ۱۴ کار می‌کند.

سری آنر X50 سال گذشته شامل مدل‌های متعددی مانند آنر X50i، آنر X50i پلاس، آنر X50، آنر X50 پرو و آنر X50 GT بود. این دستگاه‌ها به ترتیب با تراشه‌های دایمنسیتی ۶۰۲۰، دایمنسیتی ۶۰۸۰، اسنپدارگون ۶ نسل ۱ و اسنپدارگون ۸+ نسل ۱ (برای مدل‌های پرو و GT) ارائه شدند.

می‌توان گفت که حداقل سه مدل آنر X60، آنر X60 پرو و آنر X60 GT در این سری خواهد بود. با این حال، ممکن است مدل GT کمی دیرتر در سال جاری عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید