اپل فعلا برنامه‌ای برای عرضه حلقه هوشمند ندارد - تکفارس 
اپل فعلا برنامه‌ای برای عرضه حلقه هوشمند ندارد - تکفارس 

اپل فعلا برنامه‌ای برای عرضه حلقه هوشمند ندارد

امین باقری
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 13:28
حلقه هوشمند اپل

حلقه‌های هوشمند چند سالی است که وارد بازار شده‌اند، اما پس از عرضه‌ی حلقه گلکسی سامسونگ، توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند.

با ورود سامسونگ به این بازار، شایعاتی در مورد اپل نیز پخش شد. به هر حال، بسیاری مشتاق بودند تا ببینند این شرکت مستقر در کوپرتینو چگونه یک بخش جدید از دستگاه‌های پوشیدنی را وارد اکوسیستم خود می‌کند. اما اگر منتظر یک حلقه از سوی اپل بودید، به گفته‌ی اپل این شرکت در حال حاضر به طور فعال روی یک حلقه هوشمند کار نمی‌کند.

بنابر گزارش بلومبرگ، اپل در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه یا عرضه‌ی حلقه هوشمند ندارد. دلیل عدم علاقه اپل به حلقه هوشمند این است که چنین محصولی ممکن است از فروش محصولات تثبیت‌شده‌ای مانند اپل واچ بکاهد. اپل واچ هنوز جا برای رشد دارد و به نظر نمی‌رسد که اپل بخواهد محصولی را عرضه کند که به ضرر فروش ساعت هوشمندش باشد.

این اظهار نظرها در مورد ورود اپل به این بازار، در چارچوب شرکت‌های پیشرو در حلقه‌های هوشمند مانند Oura بیان شده‌اند که به سوددهی‌هایی مانند نرم‌افزار رسیده‌اند. این حاشیه‌های سود غیر معمول برای دستگاه‌های سخت‌افزاری هستند، که گفته می‌شود سود خام آن‌ها معمولا کمتر از ۵۰٪ است. اگرچه اپل هم به این سودها علاقه‌مند است، به نظر نمی‌رسد که ورود به بخش حلقه‌های هوشمند در حال حاضر در برنامه‌های آینده‌اش باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید