قابلیت‌های استوری اینستاگرام به واتساپ اضافه می‌شود - تکفارس 
قابلیت‌های استوری اینستاگرام به واتساپ اضافه می‌شود - تکفارس 

قابلیت‌های استوری اینستاگرام به واتساپ اضافه می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - 15:32
قابلیت‌های جدید واتساپ

واتساپ به تازگی قابلیتی شبیه به استوری اینستاگرام را معرفی کرده است که بر اساس آن کاربران می‌توانند دوستان خود را در استاتوس منشن کنند.

واتساپ با معرفی قابلیت منشن افراد و لایک استاتوس‌ها، کاربران خود را سورپرایز کرده است. این قابلیت جدید شبیه به استوری اینستاگرام است و به کاربران اجازه به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیوهای موقت را با مخاطبان خود فراهم می‌کند. این استوری‌ها به مدت ۲۴ ساعت در استاتوس باقی می‌مانند.

بنا به اعلام واتساپ، می‌توان حداکثر پنج نفر را در استاتوس منشن کرد و نام آنها را از دید سایر مخاطبان پنهان کرد. افرادی که منشن شده‌اند می‌توانند این استوری‌ها را در حساب‌های خود نیز به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، واتساپ قابلیت لایک استاتوس‌ها را معرفی کرده است و کافیست کاربران با یک ضربه ساده به این استوری‌ها واکنش دهند.

قابلیت‌های جدید واتساپ

پیش از این واتساپ با بهبود ویژگی فیدها، امکان پیدا کردن فیدها بر اساس دسته بندی‌ها مانند ورزش، تجارت و اخبار را فراهم کرده است.

در حال حاضر قابلیت‌های جدید واتساپ در دسترس کاربران سراسر جهان قرار دارد. لازم به ذکر است برای بهره‌مندی از تمامی این قابلیت‌ها، باید واتساپ خود را به روز کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید