بتای One UI 7 سامسونگ تا پایان 2024 منتشر می‌شود - تکفارس
بتای One UI 7 سامسونگ تا پایان 2024 منتشر می‌شود - تکفارس

رسمی: عرضه نسخه بتای One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵ تا پایان ۲۰۲۴

امین باقری
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - 14:41
نسخه بتای One UI 7 سامسونگ

طی کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان سامسونگ، تایید شد که نسخه بتای مورد انتظار One UI 7 که مبتنی بر اندروید ۱۵ است، پیش از پایان سال جاری عرضه می‌شود. اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این به‌روزرسانی اعلام نشده است.

تاریخ عرضه احتمالی اندروید ۱۵ سامسونگ ماه‌ها در نوسان بوده است. مدتی تصور می‌شد که نسخه بتای One UI 7 بسیار زودتر از زمان معمول منتشر شود، اما با گزارش‌هایی از تاخیرهای داخلی سامسونگ، این تاریخ به تعویق افتاد. اخیرا گفته شده بود که سامسونگ انتشار این به‌روزرسانی را تا زمانی نامشخص به تاخیر انداخته است.

طی کنفراس SDC، سامسونگ تایید کرد که نسخه بتای One UI 7 با اندروید ۱۵ پیش از پایان امسال برای توسعه‌دهندگان در دسترس خواهد بود.

رابط کاربری One UI همیشه برای ارائه تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده، خلاقانه و کارآمد در دستگاه‌های موبایل طراحی شده است. سامسونگ در SDC24 نگاهی به One UI 7 داشت و بر طراحی ساده، تأثیرگذار و احساسی آن همراه با روش‌های بیشتر برای ادغام هوش مصنوعی Galaxy AI در فعالیت‌های روزانه تاکید کرد. نسخه بتای One UI 7 قبل از پایان سال در دسترس توسعه‌دهندگان خواهد بود.

این جدول زمانی به‌روزرسانی شده شاید خیلی تعجب برانگیز نباشد، اما احتمال انتشار نسخه بتا تا اواخر دسامبر ۲۰۲۴ را هم باز می‌گذارد، که از برنامه معمول سامسونگ عقب‌تر است. سال گذشته، برنامه بتای One UI 6 خیلی زودتر از SDC در ماه آگوست معرفی شد.

سامسونگ در سخنرانی خود اعلام کرد که نسخه کامل این به‌روزرسانی تا زمان عرضه گلکسی S25 در اوایل سال آینده در دسترس نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید