250 میلیون نفر هر هفته از ChatGPT استفاده می‌کنند - تکفارس
250 میلیون نفر هر هفته از ChatGPT استفاده می‌کنند - تکفارس

بیش از ۲۵۰ میلیون نفر هر هفته از ChatGPT استفاده می‌کنند

امین باقری
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - 13:35
کاربران ChatGPT

در چند سال اخیر، تکنولوژی هوش مصنوعی به بخشی جداناپذیر از دنیای مدرن تبدیل شده‌ است. از این تکنولوژی برای نوشتن متن‌ها، ترجمه، جستجوی داده‌ها، خلق تصاویر و ویدیوها، نوشتن کدهای برنامه‌نویسی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود.

بی‌شک یکی از عوامل اصلی محبوبیت هوش مصنوعی، شرکت OpenAI و چت‌بات ChatGPT آن بوده است.

شرکت OpenAI گزارش داده که ۲۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان هر هفته از ChatGPT استفاده می‌کنند، که نشان می‌دهد تعداد کاربران در مقایسه با ۲۰۰ میلیون نفر در ماه آگوست افزایش یافته است. بنابراین (و این را می‌توان بدون نیاز به هوش مصنوعی محاسبه کرد)، می‌توان گفت که تنها در عرض بیش از یک ماه، تعداد کاربران این چت‌بات ۵۰ میلیون نفر افزایش یافته است.

توسعه‌دهندگان این اطلاعات را در گفتگویی درباره جذب بودجه اضافی ۶.۶ میلیارد دلاری از مایکروسافت، انویدیا و دیگر غول‌های تکنولوژی به اشتراک گذاشتند.

ما در حال پیشرفت در ماموریت خود هستیم تا هوش مصنوعی در دسترس عموم، برای همه بشریت مفید باشد. هر هفته بیش از ۲۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان از ChatGPT برای بهبود کار، خلاقیت و یادگیری خود از آن استفاده می‌کنند. در صنایع مختلف، شرکت‌ها در حال بهبود بهره‌وری و عملیات خود هستند و توسعه‌دهندگان از پلتفرم ما برای ساخت نسل بعدی نرم‌افزارها استفاده می‌کنند. این تنها شروع راه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید