به زودی می‌توانید یوتیوب شورتس 3 دقیقه‌ای ایجاد کنید- تکفارس
به زودی می‌توانید یوتیوب شورتس 3 دقیقه‌ای ایجاد کنید- تکفارس

به زودی می‌توانید یوتیوب شورتس ۳ دقیقه‌ای به اشتراک بگذارید

امین باقری
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - 11:51
یوتیوب شورتس 3 دقیقه‌ای

ویدیوهای یوتیوب شورتس طولانی‌تر می‌شوند. از تاریخ ۱۵ اکتبر، شما می‌توانید شورتس‌های ۳ دقیقه‌ای به اشتراک بگذارید. ظاهرا این یکی از قابلیت‌های مورد درخواست بسیاری از کاربران بوده و حالا به زودی در دسترس خواهد بود.

این تغییر تاثیری روی ویدیوهای بارگذاری شده قبل از ۱۵ اکتبر نخواهد داشت و شامل ویدیوهایی می‌شود که نسبت تصویر مربعی یا بلندتر دارند. یوتیوب اعلام کرده که به‌روزرسانی‌های جدید برای بهبود پیشنهادات ویدیوهای طولانی‌تر در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

به زودی می‌توانید یوتیوب شورتس 3 دقیقه‌ای ایجاد کنید- تکفارس

شورتس همچنین قالب‌هایی دریافت می‌کند که می‌توانید با ضربه روی گزینه Remix و سپس انتخاب Use this template آنها را امتحان کنید. و در ماه‌های آینده، شما قادر خواهید بود کلیپ‌های دلخواهتان (حتی از چندین کلیپ در سراسر یوتیوب) از ویدیوهای یوتیوب را ریمیکس کنید.

یک صفحه جدید برای ترندهای شورتس در موبایل معرفی شده است و به زودی می‌توانید پیش‌نمایشی از نظرات کاربران در صفحه Feed شورتس دریافت کنید.

اگر از شورتس خوشتان نمی‌آید، باید بدانید که یوتیوب گزینه‌ای برای نمایش کمتر آنها معرفی خواهد کرد. شما می‌توانید با ضربه روی سه نقطه در بالای شبکه شورتس در صفحه Feed اصلی این گزینه را انتخاب کنید. متاسفانه این قابلیت فقط به طور موقت تعداد شورتس‌های نمایش داده شده را کاهش می‌دهد، اما از هیچ بهتر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید