جدیدترین نتایج بنچمارک گلکسی A56 با تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ پیشرفت در عملکرد را نشان می‌دهد - تکفارس 
جدیدترین نتایج بنچمارک گلکسی A56 با تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ پیشرفت در عملکرد را نشان می‌دهد - تکفارس 

جدیدترین نتایج بنچمارک گلکسی A56 با تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ پیشرفت در عملکرد را نشان می‌دهد

فرزاد اسرافیلی
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 11:19
جدیدترین نتایج بنچمارک گلکسی A56

جدیدترین نتایج بنچمارک گوشی گلکسی A56 با تراشه اگزینوس ۱۵۸۰ منتشر شده است که حاکی از پیشرفت خارق العاده نسبت به مدل‌های قبلی است.

به تازگی جدیدترین نتایج تست‌های عملکرد گوشی گلکسی A56 به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق این نتایج، عملکرد این گوشی هوشمند بسیار قدرتمندتر از مدل‌های قبلی گزارش شده است.

بر اساس نتایج بدست آمده در بنچمارک‌ گیک‌بنچ، گوشی گلکسی A56 در بخش تک هسته‌ای موفق به کسب ۱۳۵۳ امتیاز و در بخش چند هسته‌ای ۳۸۴۷ امتیاز شده است. این آمار و ارقام نشان دهنده پیشرفت بزرگ نسبت به تست‌ قبلی است که در آن به ترتیب امتیازهای ۱۰۴۶ و ۳۶۷۸ کسب کرده بود.

همانطور که پیش‌تر در شماره مدل SM-A566B مشخص شده بود، احتمالاً نسل بعدی گلکسی A56 مجهز به پردازنده اگزینوس ۱۵۸۰ خواهد بود. این تراشه به لطف معماری پیشرفته‌ای که دارد دارای سه کلاستر CPU شامل چهار هسته ۱.۹۵ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۶۰ گیگاهرتز و یک هسته با کارایی بالا ۲.۹۱ گیگاهرتز می‌باشد.

علاوه بر این، گلکسی A56 بر روی اندروید ۱۵ اجرا می‌شود و بدین ترتیب امکان دسترسی کاربران به جدیدترین ویژگی‌ها و قابلیت‌ها مهیا می‌شود. طبق تست‌های صورت گرفته، این گوشی هوشمند دارای ۸ گیگابایت رم است.

در حال حاضر سامسونگ در حال آزمایش گلکسی A56 با نسخه جدید اندروید است و سال آینده می‌توان شاهد عرضه رسمی آن بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید