مشخصات مشابه پوکو X7 شیائومی به ردمی نوت 14 پرو - تکفارس
مشخصات مشابه پوکو X7 شیائومی به ردمی نوت 14 پرو - تکفارس

شایعه: پوکو X7 شیائومی از دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو بهره خواهد برد

امین باقری
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 13:09
پوکو X7 شیائومی

شیائومی اخیرا گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو ۵G را عرضه کرده است. با این حال، توجهات اکنون به احتمال عرضه جهانی این دستگاه با نامی متفاوت معطوف شده است. گفته می‌شود که گوشی پوکو X7 یک گزینه احتمالی است که اخیرا در پایگاه کد شیائومی مشاهده شده است.

این شرکت هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی با برند پوکو عرضه کند. با این حال، طبق گزارش‌های منتشر شده توسط Xiaomi Time، اطلاعاتی از پوکو X7 به دست آمده که به نظر می‌رسد جایگزین پوکو X6 5G شود. متاسفانه، هنوز زمان معرفی رسمی پوکو X7 مشخص نیست.

با این حال، Xiaomi Time ادعا می‌کند که شواهدی از گوشی جدید پوکو در پایگاه کد شیائومی پیدا شده است. به‌طور دقیق‌تر، این وبسایت مدعی است که پوکو X7 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 خواهد بود که از تثبیت‌کننده تصویر نوری (OIS) بهره می‌برد. همچنین، این دستگاه احتمالا از دوربین جلو آمنی‌ویژن OV20B (20 مگاپیکسل)، دوربین ماکرو آمنی‌ویژن OV02B10 (2 مگاپیکسل) و دوربین فوق عریض سونی IMX355 (8 مگاپیکسل) بهره خواهد برد.

مشخصات مشابه پوکو X7 شیائومی به ردمی نوت 14 پرو - تکفارس

به عبارت دیگر، پوکو X7 از همان دوربین‌هایی که در نسخه چینی ردمی نوت ۱۴ پرو تعبیه شده است، استفاده خواهد کرد. همچنین، گفته می‌شود که نسخه جهانی ردمی نوت ۱۴ پرو نیز همان دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از مدل سال گذشته، یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G (با قیمت ۲۷۸.۷۰ دلار در آمازون) را حفظ خواهد کرد. اگر نسخه چینی ردمی نوت ۱۴ پرو را مبنا قرار دهیم، انتظار می‌رود پوکو X7 از مشخصات زیر نیز برخوردار باشد:

  • نمایشگر OLED منحنی ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱.۵K (نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۱۲۰۰ نیت)
  • تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ اولترا مدیاتک
  • رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2
  • باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با شارژ ۴۵ واتی)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید