تصاویر منتشر شده گوشی پیکسل ۹a طراحی این گوشی هوشمند را به رخ می‌کشد - تکفارس 
تصاویر منتشر شده گوشی پیکسل ۹a طراحی این گوشی هوشمند را به رخ می‌کشد - تکفارس 

تصاویر منتشر شده گوشی پیکسل ۹a طراحی این گوشی هوشمند را به رخ می‌کشد

فرزاد اسرافیلی
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 10:51
تصاویر گوشی هوشمند پیکسل 9a

به تازگی تصاویر گوشی هوشمند پیکسل ۹a به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد دوربین‌های پشتی آن بدون هیچ برآمدگی هم سطح با پنل خواهد بود.

رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند جدید گوگل پیکسل ۹a فاش شده است که نشان می‌دهد نسبت به مدل قبلی دستخوش تغییرات زیادی شده است. طبق این تصاویر، ظاهراً گوگل سنت دوربین‌های پشتی را کنار گذاشته است و دیگر خبری از برآمدگی نیست. دو دوربین پشتی آن هم سطح با پنل پشتی خواهند بود و بیشتر به شکل تبلت درآمده‌اند.

رندهای منتشر شده گویای آن است که طراحی کلی پیکسل ۹a شباهت زیادی به پیکسل ۹ دارد. حاشیه‌های این گوشی جدید با لبه‌هایی صاف و گوشه‌هایی گرد برای یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه کاملاً به چشم می‌آید. پیکسل ۹a مجهز به تراشه Tensor G4 خواهد بود که در واقع نسخه به روز شده تراشه مورد استفاده در پیکسل ۹ می‌باشد. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۵ روانه بازار خواهد شد.

مطابق اطلاعات بدست آمده، به نظر می‌رسد پیکسل ۹a باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. تصاویر جدید مطابق با تصاویر منتشر شده در ماه آکوست می‌باشد. با این وجود هنوز در مورد عملکرد و مشخصات سخت‌افزاری آن اطلاعاتی فاش نشده است.

احتما می‌رود گوگل از گوشی هوشمند پیکسل ۹a در کنفرانس I/O در بهار ۲۰۲۵ رونمایی کند. با این حال، شایعات ضد و نقیضی به احتمال عرضه آن تا پایان سال ۲۰۲۴ اشاره دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید