گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۴ با ضخامت و وزن کمتر در راه است - تکفارس 
گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۴ با ضخامت و وزن کمتر در راه است - تکفارس 

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۴ با ضخامت و وزن کمتر در راه است

محمدامین حیدری
۹ مهر ۱۴۰۳ - 13:27
ویوو ایکس فولد 4

طبق ادعای یک افشاگر، شرکت ویوو قصد دارد به‌زودی گوشی تاشو ایکس فولد ۴ را عرضه کند که از ضخامت و وزن کمتری نسبت به گوشی آنر مجیک V3 برخوردار است.

این افشاگر با نام کاربری Digital Chat Station مدعی شده که ضخامت ویوو ایکس فولد ۴ برابر با ۸ میلیمتر است؛ براین اساس، دستگاه نام‌برده بسیار باریکتر از گوشی آنر مجیک V3 با ضخامت ۹.۲ میلیمتر در حالت بسته خواهد بود. او در ادامه افزوده است ویوو ایکس فولد ۴ حداکثر ۲۲۰ گرم وزن خواهد داشت که بسیار سبک‌تر از گوشی تاشو آنر مجیک V3 با وزن ۲۲۶ گرم است.

ویوو ایکس فولد 4

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۴ برخورداری از یک باتری با ظرفیت بیشتر است. گفته می‌شود که این دستگاه از یک باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. باوجود باتری بزرگتر، شرکت ویوو به لطف استفاده از بدنه فایبرگلس موفق شده است دستگاهی کامپکت و سبک طراحی کند.

همچنین شایعه شده است که گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۴ علاوه‌بر دارا بودن تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و سیستم دوربین سه‌گانه، از استاندارد مقاومت بدنه IPX8 و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی در آوریل سال آینده میلادی روانه بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید