نمایشگر هوشمند اپل در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود - تکفارس 
نمایشگر هوشمند اپل در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود - تکفارس 

نمایشگر هوشمند اپل در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۹ مهر ۱۴۰۳ - 11:42
نمایشگر هوشمند اپل

بنا به گزارشات، اپل قصد دارد نمایشگر هوشمند خود را در سال ۲۰۲۵ با سیستم عامل جدید homeOS روانه بازار کند.

از مدت‌ها پیش شایعه شده بود اپل بر روی توسعه نمایشگر هوشمند متمرکز شده است. اکنون بلومبرگ در گزارش خود خبر داده است شرکت اپل دو نمایشگر هوشمند مجهز به هوش مصنوعی Apple Intelligence را عرضه خواهد کرد. طبق این گزارش مدل پیشرفته دارای بازوی رباتیک خواهد بود.

به گفته مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ، اپل قصد دارد سیستم عامل جدیدی به نام homeOS را با نمایشگرهای هوشمند خود معرفی کند. انتظار می‌رود اولین مدل این نمایشگرها در سال ۲۰۲۵ راهی بازار شود. بیش از یک سال است شایعاتی مبنی بر عرضه دستگاه هوم پاد مانند با نمایشگر به گوش می‌رسد و گرمن در تابستان امسال اعلام کرده بود اپل در حال کار بر روی نمایشگر هوشمند رومیزی مجهز به بازوی رباتیک است که می‌تواند صفحه نمایش را برای مشاهده بهتر کج و بچرخاند. وی حالا در جدیدترین گزارش خود خبر از توسعه دو مدل از این نمایشگرهای هوشمند داده است: یک مدل پایین‌رده که دارای ویژگی‌های پایه‌ای مانند FaceTime و کنترل‌های خانه هوشمند می‌باشد، و مدل رباتیک سطح بالا که بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

بنا به گزارشات، ابتدا نسخه ارزان‌تر احتمالاً سال آینده میلادی و سپس نمایشگر رده بالا روانه بازار می‌شود. گرمن در گزارشات قبلی خود خبر از عرضه احتمالی نمایشگر هوشمند روباتیک در اوایل سال ۲۰۲۶ داده بود. با این وجود، لازم نیست منتظر مدل پیشرفته باشید تا چشم انداز اپل برای هوش مصنوعی خانگی را تجربه کنید. بلکه می‌توان با مدل ارزان‌تر از ویژگی Apple Intelligence که به گفته گرمن بخش کلیدی تجربه برای هر دو نمایشگر محسوب می‌شود بهره‌مند شد. لازم به ذکر است سیستم عامل جدید homeOS مبتنی بر tvOS مورد استفاده در دستگاه‌های Apple TV خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید