هواوی میت XT با پوشش طلای 24 عیار رونمایی شد - تکفارس
هواوی میت XT با پوشش طلای 24 عیار رونمایی شد - تکفارس

مدل سفارشی هواوی میت XT با پوشش طلای ۲۴ عیار رونمایی شد

امین باقری
۸ مهر ۱۴۰۳ - 12:47
مدل سفارشی هواوی میت XT

شرکت Caviar که به ساخت دستگاه‌های لوکس سفارشی معروف است، این بار نیز با یک محصول سفارشی جدید بازگشته است. ما در مورد گوشی تاشو سه لایه هواوی میت XT آلتیمیت صحبت می‌کنیم که اوایل این ماه در چین با رنگ‌های مشکی و قرمز و با قیمت پایه ۲۸۵۰ دلار معرفی شد.

گوشی سفارشی هواوی میت XT آلتیمیت Caviar بخشی از مجموعه Rich Colors است و در دو نسخه اژدهای سیاه و اژدهای طلایی عرضه می‌شود.

مدل اژدهای سیاه با الهام از اژدهای ژوان‌لونگ از اساطیر چین طراحی شده و با چرم کروکودیل مشکی که شبیه فلس‌های این اژدهاست، پوشانده شده است. این مدل همچنین با جزئیات آبکاری شده با طلا تزئین شده است.

در مقابل، مدل اژدهای طلایی به طور کامل با طلای ۲۴ عیار پوشانده شده و سطح آن بافتی شبیه به شمشیرهای امپراتوری ساخته شده در شهر لانگ‌چوان چین دارد، جایی که هنر چندلایه‌ای ساخت شمشیرهای چینی در آنجا ابداع شده است.

Caviar اعلام کرده که فقط ۸۸ عدد از هر دو نسخه تولید خواهد کرد؛ زیرا عدد ۸۸ در فرهنگ چینی به عنوان عدد خوش‌ شانسی شناخته می‌شود.

هر دو مدل در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه می‌شوند. قیمت مدل اژدهای سیاه به ترتیب ۱۲,۷۷۰ دلار، ۱۳,۲۰۰ دلار و ۱۳,۶۳۰ دلار است، در حالی که قیمت مدل اژدهای طلایی به ترتیب ۱۴,۵۰۰ دلار، ۱۴,۹۳۰ دلار و ۱۵,۳۶۰ دلار می‌باشد.

نسخه استاندارد میت XT آلتیمیت که توسط هوآوی معرفی شده، در حال حاضر به‌ صورت انحصاری در چین عرضه شده است و قرار است در سه‌ ماهه اول سال ۲۰۲۵ به‌ صورت جهانی در دسترس قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید