ردمی نوت ۱۴ با باتری بزرگ و تراشه دایمنسیتی معرفی شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۴ با باتری بزرگ و تراشه دایمنسیتی معرفی شد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۴ با باتری بزرگ و تراشه دایمنسیتی معرفی شد

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۳ - 20:27
ردمی نوت 14 با باتری بزرگ و تراشه دایمنسیتی معرفی شد

شیائومی امروز از گوشی ردمی نوت ۱۴ ذونمایی کرد که دارای باتری بزرگ و تراشه دایمنسیتی به قیمت مناسب است.

ردمی نوت ۱۴ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و حداکثر روشنایی آن به ۲۱۰۰ نیت می‌رسد. در زیر صفحه نمایش یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد و خود نمایشگر با پوشش گوریلا گلس ۵ محافظت شده است. این گوشی دارای استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است.

ردمی نوت ۱۴ دارای یک ماژول دوربین مربعی با گوشه‌های کمی انحنادار در پشت است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 سونی با لرزشگیر اپتیکال و یک لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

این گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شده است. انرژی آن را یک باتری ۵۱۱۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی تامین می‌کند. در بخش نرم‌افزار نیز اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS را اجرا می‌کند.

قیمت ردمی نوت ۱۴ از ۱۱۹۹ یوان (۱۷۱ دلار) برای نسخه ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. نسخه‌های ۸+۱۲۸ گیگابایتی و ۸+۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۱۳۹۹ یوان (۱۹۹ دلار) و ۱۴۹۹ یوان (۲۱۳ دلار) قیمت دارند. همچنین یک نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۶۹۹ یوان (۲۴۲ دلار) وجود دارد. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید