گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا معرفی شدند - تکفارس 
گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا معرفی شدند - تکفارس 

گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا معرفی شدند

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۳ - 18:40
گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا

سامسونگ از تبلت‌های گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا رونمایی کرد. امسال هیچ مدل استانداردی معرفی نشده است.

گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا اولین تبلت‌هایی هستند که با دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک عرضه می‌شوند.

گلکسی تب S10 اولترا دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۴.۶ اینچی AMOLED با وضوح ۲۹۶۰×۱۸۴۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در حالیکه گلکسی تب S10 دارای نمایشگر ۱۲.۴ اینچی AMOLED با وضوح ۲۸۰۰×۱۷۵۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا معرفی شدند

انرژی این تبلت‌ها را به‌ترتیب یک باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با سرعت ۴۵ وات شارژ می‌شود. این تبلت‌ها مثل نسل قبلی خود، دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است، همچنین یک قلم S Pen همراه آن‌ها عرضه می‌شود.

در پنل جلویی مدل اولترا سنسورهای دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی عریض + ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض استفاده شده و در پشت آن دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی + ۸ مگاپیکسلی فوق عریض وجود دارد. ترکیب حافظه این تبلت از ۱۲/۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود و تا ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایت می‌رسد. شما همچنین می‌توانید ۱.۵ ترابایت حافظه اضافی را از طریق کارت میکرو SD اضافه کنید.

گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا معرفی شدند - تکفارس 

گلکسی تب S10 نیز دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در پشت است و در جلو یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. این مدل با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی تب S10 اولترا و S10 پلاس می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، وای‌فای ۶E، اتصال ۵G و قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی اشاره کرد. قیمت‌ها از ۱۰۰۰ دلار برای مدل پلاس و ۱۳۰۰ دلار برای مدل اولترا شروع می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید