گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 
گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 

گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ رونمایی شد

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۳ - 18:14
گلکسی S24 FE رونمایی

سامسونگ از گوشی گلکسی S24 FE رونمایی کرد. این جدیدترین گوشی “Fan Edition” سامسونگ است.

امسال، گلکسی S24 FE به دلیل استفاده از نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی، در مقایسه با گلکسی S24 پلاس بهتر است. صفحه نمایش آن یک پنل Dynamic AMOLED به وضوح +FHD است و در زیر نمایشگر آن یک حسگر اثرانگشت اپتیکال و در بالای نمایشگر یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

گلکسی S24 FE رونمایی

در داخل گلکسی S24 FE از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰e، که نسخه پایین‌تری از اگزینوس ۲۴۰۰ است، در همه مناطق دنیا استفاده شده است. سال گذشته در ایالات متحده گوشی گلکسی S23 FE با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به جای اگزینوس عرضه شد. گلکسی S24 FE همچنین دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و اندروید ۱۴ را با هوش مصنوعی سامسونگ و Circle to Search گوگل اجرا می‌کند.

گلکسی S24 FE رونمایی

سامسونگ وعده ۷ سال آپدیت سیستم‌عامل اندروید و وصله‌های امنیتی را داده است. باتری گلکسی S24 FE دارای ظرفیت ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم است. باتری آن کمی کوچکتر از گلکسی S24 پلاس است و سه دوربین در پشت آن وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری می‌شود.

سامسونگ فروش گلکسی S24 FE را از ۳ اکتبر در رنگ‌های گرافیتی، خاکستری، زرد، نعنایی و آبی آغاز می‌کند و قیمت آن از ۶۴۹ دلار شروع می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید