شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو با تراشه دایمنسیتی و دوربین سه‌گانه معرفی شدند - تکفارس 
شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو با تراشه دایمنسیتی و دوربین سه‌گانه معرفی شدند - تکفارس 

شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو با تراشه دایمنسیتی و دوربین سه‌گانه معرفی شدند

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۳ - 16:53
شیائومی 14T و 14T پرو

سری قاتل پرچمدار شیائومی در دو مدل شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو رونمایی شد که دارای مشخصات قدرتمندی هستند.

مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو

این دو گوشی دقیقا مثل گوشی‌های قبلی شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو هستند و از نمایشگرهای ۶.۶۷ اینچی ۱۴۴ هرتزی (البته با روشنایی بهتر ۴۰۰۰ نیتی)، دوربین‌های سه‌گانه، باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و تراشه‌های دایمنسیتی بهره می‌برند.

شیائومی ۱۴T پرو مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس شده که هسته قدرتمند Cortex-X4 با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز و گرافیک قوی Immortalis-G720 MC12 را در دل خود جای داده است. این مدل دارای ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم است. در مقابل، شیائومی ۱۴T دارای تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا است.

شیائومی 14T و 14T پرو

هر دو گوشی دارای استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار هستند، اما شیائومی ۱۴T پرو دارای پنل پشتی خمیده است، در حالیکه ۱۴T پنل صاف دارد.

در داخل هر دو گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است، اما مدل پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم با ۵۰ واتی و مدل استاندارد فاقد شارژ بی‌سیم بوده و از شارژ سیمی ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی ۱۴T پرو در پشت خود دارای یک دوربین اصلی ۱/۱.۳۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Light Fusion 900 با دیافراگم f/1.6، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی f/2.0 و یک سنسور فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 است.

شیائومی 14T و 14T پرو

شیائومی ۱۴T نیز دارای دوربین اصلی ۱/۱.۵۶ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX906 سونی با دیافراگم f/1.7 در کنار دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی f/1.9 و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 است.

در نهایت، هر دو گوشی سیستم‌عامل HyperOS شیائومی را با هوش مصنوعی پیشرفته و Gemini و Circle to Search گوگل اجرا می‌کنند.

شیائومی 14T و 14T پرو

قیمت شیائومی ۱۴T برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی از ۶۵۰ یورو شروع می‌شود. در حالیکه شیائومی ۱۴T پرو با قیمت ۸۰۰ یورو برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید