ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس با طراحی جدید معرفی شدند - تکفارس 
ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس با طراحی جدید معرفی شدند - تکفارس 

ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس با طراحی جدید معرفی شدند

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۳ - 16:20
ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس با طراحی جدید معرفی شدند

شیائومی سرانجام از گوشی‌های ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس رونمایی کرد که دارای طراحی جدید هستند.

مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس

این دو گوشی دارای جزیره دوربین بیضوی در پشت خود هستند که در مرکز قرار گرفته است. هر دو گوشی دارای گواهینامه IP69 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب هستند. نمایشگر گوشی‌ها نیز با پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED با قطر ۶.۶۷ اینچ، وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت هستند. این گوشی‌ها به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده‌اند و هر دو گوشی از HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند.

ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس در پنل پشتی خود یک سیستم دوربین سه گانه دارند که در مدل پرو پلاس شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، به جای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در نسل قبل، یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۶۰ میلی‌متری و زوم اپتیکال ۲.۵ برابری و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

مدل پرو نیز دارای همان دوربین‌های اصلی و اولتراواید است اما دوربین سوم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است. هر دو گوشی در جلو دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هستند.

ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس به ترتیب مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۳ و دایمنسیتی ۷۳۰۰ اولترا شدند. مدل پرو حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و مدل پرو پلاس حداکثر ۱۶ گیگابایت رم دارد.

همچنین در داخل مدل پرو پلاس از یک باتری بزرگ ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی سیلیکون‌کربنی با پشتیبانی از شارژ ۹۰ واتی استفاده شده در حالیکه مدل پرو از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد. در بخش نرم‌افزار، هر دو گوشی اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS را اجرا می‌کنند.

قیمت ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند. قیمت ردمی نوت ۱۴ پرو از ۱۳۹۹ یوان (۱۹۹ دلار) برای نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شود در حالیکه قیمت نسخه ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۴۹۹ یوان (۲۱۳ دلار) است. نسخه‌های ۱۲+۲۵۶ و ۱۲+۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب دارای برچسب قیمتی ۱۶۹۹ یوان (۲۴۲ دلار) و ۱۸۹۹ یوان (۲۷۰ دلار) هستند.

از طرف دیگر، ردمی ۱۴ پرو پلاس برای نسخه‌های ۱۲+۲۵۶ گیگابایت، ۱۲+۵۱۲ گیگابایت و ۱۶+۵۱۲ گیگابایت به ترتیب دارای قیمت ۱۸۹۹ یوان (۲۷۰ دلار)، ۲۰۹۹ یوان (۲۹۹ دلار) و ۲۲۹۹ یوان (۳۲۷ دلار) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید