ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی فاش شد - تکفارس 
ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی فاش شد - تکفارس 

ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۵ مهر ۱۴۰۳ - 14:59
ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی تب اس 10

به تازگی ویدیوی تبلیغاتی از گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ در فضای مجازی فاش شد که بر هوش مصنوعی، دوام و عملکرد این تبلت تمرکز دارد.

این روزها سامسونگ روزهای بدی را سپری می‌کند و دلیل آن‌ هم افشاگری‌های پی در پی از محصولات جدید این شرکت می‌باشد. ابتدا قیمت گلکسی تب اس ۱۰، سپس قیمت گلکسی اس ۲۴ FE فاش شد و اکنون هم یک ویدیوی تبلیغاتی برای تبلت‌های جدید به بیرون درز کرده است.

در این ویدئو قابلیت‌های آشنای هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شده است. از جمله‌ این قابلیت‌ها می‌توان به ویژگی Circle to Search البته با قلم S، ایجاد تصویر با هوش مصنوعی بر اساس توصیفات دوباره با قلم S اشاره کرد. علاوه بر این، در ویدیویی فاش شده شاهد کلید اختصاصی هوش مصنوعی روی صفحه کلید مشابه لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک هستیم. در تصاویری که قبلاً از صفحه کلید جدید فاش شده بود نیز می‌توان با نگاه دقیق‌تری دکمه هوش مصنوعی را مشاهده کرد.

صفحات جدید گلکسی تب اس ۱۰ درست مانند مدل‌های ۲۰۲۳ در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهند بود. آنها همچنین از ویژگی معمول صفحه نمایش دوم پشتیبانی می‌کنند که این امکان را فراهم می‌کند از تبلت به عنوان صفحه نمایش اضافی برای رایانه شخصی ویندوزی یا لپ تاپ خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است قیمت گلکسی تب اس ۱۰+ از ۱۰۰۰ دلار و تب اس ۱۰ اولترا از ۱۲۰۰ دلار شروع می‌شود. البته این تبلت‌ها در مدل‌های ۵G نیر عرضه خواهند شد، اما قیمت این مدل‌ها هنوز به بیرون درز نکرده است. امسال خبری از مدل معمولی نخواهد بود.

سامسونگ آن را به طور رسمی تایید نکرده است، با این وجود انتظار میرود تبلت‌های گلکسی تب اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۴ FE در ۳ اکتبر (۱۲ مهر) رونمایی شوند.

شایان ذکر است پیش فروش تبلت‌های گلکسی اس ۱۰در بازار هند شروع شده است، که البته فقط یک کمپین تبلیغاتی است که در آن یک شارژر رایگان برای سفارش دهندگان به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید