قابلیت هوش مصنوعی در ویرایشگر ویدیوی Google Photos - تکفارس
قابلیت هوش مصنوعی در ویرایشگر ویدیوی Google Photos - تکفارس

ویرایشگر ویدیوی Google Photos به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

امین باقری
۴ مهر ۱۴۰۳ - 13:09
هوش مصنوعی Google Photos

طبق صفحه پشتیبانی این برنامه، گوگل قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی را به ویرایشگر ویدیوی Google Photos برای کاربران اندروید و iOS اضافه کرده است.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی شامل پیش تنظیمات ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به هر دو نسخه برنامه اضافه می‌شود. این پیش‌ تنظیمات جدید به‌طور خودکار ویدیوها را برش می‌دهند، نور را تنظیم می‌کنند، سرعت را تغییر می‌دهند و با چند کلیک افکت‌های جدیدی را اعمال می‌کنند. برخی از افکت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی امکان ردیابی حرکت، بزرگ‌نمایی خودکار و حرکت آهسته را فراهم می‌کنند. صفحه جدید presets زیر خط زمانی ویدیو قرار دارد.

قابلیت هوش مصنوعی در ویرایشگر ویدیوی Google Photos - تکفارس

این اولین قابلیت هوش مصنوعی اضافه‌ شده به برنامه Google Photos نیست. در ماه مه گذشته، گوگل قابلیت Ask Photos خود را که یک چت‌بات هوش مصنوعی مبتنی بر جمینی بود و امکان جستجوهای دقیق‌تر و مکالمه‌ای در عکس‌ها را برای کاربران آمریکایی فراهم می‌کرد، اضافه کرد.

گوگل همچنین قابلیت‌های خاصی را برای اندروید تنظیم و اضافه کرده است. ابزار جدید برش دارای کنترل‌های بهبودیافته‌ای برای برش‌های دقیق‌تر است. همچنین یک قابلیت جدید بهبود خودکار auto enhance وجود دارد که می‌تواند رنگ‌ها را به‌طور خودکار بهبود دهد و ویدیوها را تثبیت کند، و ابزار speed که می‌تواند پروسه کارها را سریع‌تر یا کندتر کند.

این قابلیت‌های جدید از امروز اضافه می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید