قابلیت بلاک در ایکس محدود می‌شود - تکفارس
قابلیت بلاک در ایکس محدود می‌شود - تکفارس

به زودی کاربران بلاک شده در ایکس می‌توانند پست‌های شما را ببینند

امین باقری
۳ مهر ۱۴۰۳ - 15:12
کاربران بلاک شده در ایکس

به نظر می‌رسد روزهای دیدن صفحه “شما توسط… بلاک شده‌اید” به پایان رسیده است. مالک ایکس، ایلان ماسک، تغییر جدیدی را در قابلیت بلاک این پلتفرم اعلام کرد که به کاربران بلاک شده اجازه می‌دهد پست‌های حساب‌هایی که آنها را بلاک کرده‌اند، مشاهده کنند.

حساب‌های بلاک شده همچنان قادر به تعامل با این حساب‌ها نخواهند بود، اما می‌توانند پست‌های آنها را ببینند. یک منبع از ایکس به The Verge گفت که این قابلیت جدید دسترسی کاربران بلاک شده در حال اجراست، زیرا کاربران می‌توانند با جابجایی به یک حساب دیگر که بلاک نشده است، حساب‌هایی که آنها را بلاک کرده‌اند، ببینند و با آنها داشته باشند.

ایلان ماسک از مدتی پیش قصد داشت قابلیت بلاک را در ایکس غیر فعال کند. بیش از یک سال پیش، او اولین بار نارضایتی خود از قابلیت بلاک کردن در ایکس به‌ جز در پیام‌های مستقیم را ابراز کرد. او نوشت که قابلیت بلاک به عنوان یک “قابلیت” حذف خواهد شد و گفت: “هیچ منطقی ندارد.”

در ماه مه گذشته، حساب رسمی مهندسی ایکس، بدون تعیین یک تاریخ عرضه دقیق اعلام کرد که تغییر قابلیت مشاهده بلاک شده در پلتفرم اعمال خواهد شد. این پست گفت که این تغییر به کاربران دارای حساب‌های بلاک شده امکان می‌دهد تا محتوای احتمالا نامناسب که قبلا نمی‌توانستند ببینند، شناسایی و گزارش کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید