عرضه پردازنده Arrow Lake-S Refresh اینتل لغو شد - تکفارس 
عرضه پردازنده Arrow Lake-S Refresh اینتل لغو شد - تکفارس 

عرضه پردازنده Arrow Lake-S Refresh اینتل لغو شد

فرزاد اسرافیلی
۳ مهر ۱۴۰۳ - 14:24
لغو عرضه Arrow Lake-S Refresh

اینتل تغییرات بزرگی را در پردازنده‌های خود ایجاد کرده است. این شرکت با لغو عرضه Arrow Lake-S Refresh، پردازنده‌های Razer Lake را روانه بازار خواهد کرد.

اینتل به تازگی در برنامه‌های خود در بخش پردازنده تجدید نظر کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، عرضه سری پردازنده‌های Arrow Lake-S Refresh لغو شده است. در عوض، پردازنده جدیدی به نام Razer Lake روانه بازار خواهد شد.

خبر لغو پردازنده Arrow Lake-S Refresh سر و صدای زیادی را در دنیای فناوری به پا کرد. این خبر را اولین بار یک کاربر انجمن Chiphell به اشتراک گذاشت و سپس چندین منبع موثق آن را تأیید کردند. افشاگران نام آشنایی همچون HXL و Bionic_Squash اعلام کردند این حرکت اینتل نشان دهنده استراتژی جدید این شرکت می‌باشد.

بنا به گزارشات، اینتل Arrow Lake-S Refresh را برای سری سرویس اختصاصی MSDT (Mainstream Desktop) در پلتفرم LGA1851 لغو کرده و قصد دارد پردازنده‌های Razer Lake-S را جانشین آن کند.

در واقع می‌توان گفت هدف اینتل از این کار بالا بردن سطح عملکرد می‌باشد. انتظار می‌رود Razer Lake جایگزینی قدرتمند برای پردازنده‌های نسل بعدی این شرکت شود. با این کار اینتل قادر خواهد بود در دنیای پردازنده به رقابت با AMD و سایر رقبا بپردازد.

هنوز در خصوص تاریخ عرضه این پردازنده‌ها اطلاعاتی به بیرون درز نشده است، اما قرار بود سری Arrow Lake-S در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل سال ۲۰۲۶ منتشر شود. حال با لغو این پروژه، باید منتظر ماند و دید استراتژی اینتل در خصوص این پردازنده جدید چه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید