دایمنسیتی ۹۴۰۰ در بنچمارک گرافیکی تراشه A18 پرو اپل را شکست داد - تکفارس 
دایمنسیتی ۹۴۰۰ در بنچمارک گرافیکی تراشه A18 پرو اپل را شکست داد - تکفارس 

دایمنسیتی ۹۴۰۰ در بنچمارک گرافیکی تراشه A18 پرو اپل را شکست داد

محمدامین حیدری
۲ مهر ۱۴۰۳ - 13:30
تاریخ احتمالی عرضه تراشه دیمنسیتی 9400

در حالی که انتظار می‌رود تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک در ماه آینده عرضه شود، اکنون این تراشه موفق شده است پردازنده A18 پرو اپل را در بنچمارک گرافیکی شکست دهد.

تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ دارای پردازنده گرافیکی Immortalis-G925 می‌باشد که توسط شرکت Arm ساخته شده و به ادعای مدیاتک، قدرتمندترین و در عین حال بهینه‌ترین پردازنده گرافیکی تا به امروز خواهد بود. این واحد گرافیکی موفق شده در بنچمارک GFX Aztec 1440p در حالت آف اسکرین امتیاز ۱۳۴fps را کسب کند که این میزان بیشتر از امتیاز ۷۲fps تراشه A18 پرو و ۹۵fps اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

دایمنسیتی 9400 A18 پرو بنچمارک گرافیکی

بنچمارک گرافیکی Aztec بخشی از مجموعه GFXBench است که برای شبیه‌سازی یک محیط ویژه مشابه بازی‌های سه بعدی برای به چالش کشیدن سخت‌افزار گرافیکی، مخصوصا با Vulkan که یکی از API های گرافیکی با عملکرد عالی می‌باشد، طراحی شده است. کلمه “۱۴۴۰p” به این معنی است که تست‌های گرافیکی با وضوح QHD انجام شده‌اند و شامل جزئیات بیشتری هستند.

دایمنسیتی 9400 A18 پرو بنچمارک گرافیکی

همچنین در تست off-screen تنها عملکرد خام واحد گرافیکی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و رزولوشن تاثیری روی نتیجه نهایی نخواهد داشت. تست‌های گرافیکی انجام شده به وضوح پتانسیل کامل تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک را نشان می‌دهد اما در نهایت عملکرد تراشه و اجزای آن به شرکت تولید کننده گوشی، وابسته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه شرکت‌هایی از تراشه مدیاتک برای پرچمداران سال ۲۰۲۵ استفاده می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید