همکاری سم آلتمن و طراح سابق اپل در هوش مصنوعی - تکفارس
همکاری سم آلتمن و طراح سابق اپل در هوش مصنوعی - تکفارس

همکاری سم آلتمن و طراح سابق اپل در یک پروژه هوش مصنوعی

امین باقری
۲ مهر ۱۴۰۳ - 12:25
سم آلتمن و جانی آیو

شایعاتی در سال گذشته درباره همکاری بین طراح سابق اپل، جانی آیو، و مدیرعامل OpenAI، سم آلتمن، منتشر شد، اما تا به امروز این دو در مورد آن سکوت کرده بودند. اما در پروفایلی که این آخر هفته توسط نیویورک تایمز منتشر شد، آیو تایید کرد که شرکت او، LoveFrom، در حال رهبری طراحی یک محصول مبتنی بر هوش مصنوعی با همکاری آلتمن است. تانگ تن و اوانز هنکی، که هر دو در بخش طراحی اپل نقش‌های بزرگی داشتند، نیز در این پروژه حضور دارند.

طبق گزارش Times، تاکنون تیمی متشکل از حدود ۱۰ کارمند درگیر این پروژه هستند و در یک ساختمان اداری در سان فرانسیسکو که یکی از چندین ملکی است که آیو در یک بلوک شهری خریداری کرده، مستقر هستند. اما هنوز اطلاعات زیادی درباره محصولی که در حال کار توسعه آن هستند نداریم.

گزارش تایمز توضیح می‌دهد که تان و هنکی بین دارایی‌های LoveFrom حرکت می‌کنند. دارایی‌هایی که با کاغذ و جعبه‌های مقوایی پوشیده شده است و ایده‌های اولیه یک محصول را که از هوش مصنوعی برای ایجاد تجربه محاسباتی کمتر مختل‌کننده از آیفون استفاده می‌کند، شامل می‌شود.

از زمانی که آیو در سال ۲۰۱۹ اپل را ترک کرد و LoveFrom را تاسیس کرد، این شرکت طراحی روی یک typeface و حتی یک دلقک بینی قرمز کار کرده، اما در زمینه سخت‌افزار کار زیادی دیده نشده، فقط آن صفحه گردان ۶۰,۰۰۰ دلاری. در حالی که به نظر می‌رسد یک محصول هوش مصنوعی در آینده در راه است، هنوز هیچ جدول زمانی برای عرضه آن وجود ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید