تماشا کنید: کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو - تکفارس 
تماشا کنید: کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو - تکفارس 

تماشا کنید: کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو

امین باقری
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - 20:03
کالبدشکافی آیفون 16 پرو

کانال یوتیوب REWA Technology امروز ویدیویی از کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو منتشر کرد که نگاهی اولیه به فضای داخلی این دستگاه پس از عرضه آن ارائه می‌دهد.

تماشا کنید: کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو - تکفارس 

نکته قابل توجه در این ویدیو این است که گوشی کوچک‌تر آیفون ۱۶ پرو، به یک باتری با پوشش فلزی مجهز شده است، که شایعات سال گذشته را تایید می‌کند. این باتری دارای ظرفیت ۳,۵۸۲ میلی‌آمپر ساعت است که با اطلاعاتی که اوایل هفته جاری در یک پرونده نظارتی برزیلی به دست آمد، مطابقت دارد. برای مقایسه، آیفون ۱۵ پرو دارای باتری ۳,۲۷۴ میلی‌آمپر ساعتی بود.

به گفته اپل، برخی از باتری‌های آیفون ۱۶ از چسبی استفاده می‌کنند که به‌ راحتی بر اثر جریان الکتریکی کم‌ ولتاژ مانند یک باتری ۹ ولتی چسبندگی خود را از دست می‌دهد. TechCrunch گفته است که این تغییر فقط برای آیفون ۱۶ استاندارد و آیفون ۱۶ پلاس اعمال می‌شود. این ویدیو، فرایند حذف با ولتاژ پایین را در آیفون ۱۶ پرو آزمایش نکرد، اما نشان می‌دهد که باتری این دستگاه همچنان دارای نوارهای چسب کشیدنی است که نشان می‌دهد این فرایند جدید ممکن است فقط به آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس محدود باشد.

در همین حال، یک ویدیوی کالبدشکافی دیگر نیز نشان می‌دهد که آیفون ۱۶ پرو مکس همچنان دارای یک باتری با روکش فویل سیاه رنگ به‌ جای پوشش فلزی می‌باشد.

اپل اعلام کرد که هر چهار مدل آیفون ۱۶ شاهد تغییرات داخلی برای بهبود اتلاف حرارت هستند. در این ویدیوی کالبدشکافی، به نظر می‌رسد که شاسی آیفون ۱۶ پرو دارای یک لایه حرارتی بزرگتر نسبت به آیفون ۱۵ پرو است. باتری‌های دارای پوشش فلزی نیز ممکن است به بهبود اتلاف حرارت کمک کنند.

این ویدیو همچنین نشان می‌دهد که آیفون ۱۶ پرو، در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو دارای یک برد منطق کوچک‌تر و چندین تغییر دیگر می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید