رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE و تب اس ۱۰ احتمالاً آخر این هفته - تکفارس 
رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE و تب اس ۱۰ احتمالاً آخر این هفته - تکفارس 

رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE و تب اس ۱۰ احتمالاً آخر این هفته

فرزاد اسرافیلی
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - 13:20
رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 24 FE و تب اس 10

به تازگی تیزر کوتاهی در یوتیوب منتشر شده است که در آن به رونمایی از سری سامسونگ گلکسی اس ۲۴ FE و تب اس ۱۰ در تاریخ ۲۶ سپتامبر مصادف با ۵ مهر اشاره دارد.

در روزها و هفته‌های اخیر افشاگری‌های زیادی پیرامون جدیدترین محصولات حوزه فناوری منتشر شده است. این روزها شاید سوال مهمی که به ذهن خیلی‌ها خطور می‌کند این است تاریخ رونمایی و عرضه رسمی گوشی گلکسی اس ۲۴ FE و تبلت تب اس ۱۰ سامسونگ چه موقع خواهد بود. مدتی قبل شایعه شده بود این اتفاق در ماه اکتبر رخ خواهد داد، اما اوایل امروز شعبه سامسونگ در ویتنام به اشتباه ویدیویی را در یوتیوب آپلود کرد که در آن رویداد رونمایی از این دو محصول را برای ۲۶ سپتامبر، مصادف با پنج شنبه ۵ مهر ماه اعلام کرد.

رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 24 FE و تب اس 10

قرار شد این دستگاه‌ها ظرف چند ساعت پس از پایان رونمایی به فروش برسند. بنابراین به نظر می‌رسد که تقریباً همه چیز آماده رونمایی است. اما یک مشکل وجود دارد. این ویدیو بلافاصله پس از آپلود به شکل پرایوت یا همان خصوصی درآمد. علت این امر می‌تواند چنین باشد که یا خیلی زودتر از برنامه‌ریزی‌ها آپلود شده است و یا اینکه سامسونگ نظر خود را در مورد تاریخ اعلام تغییر داده است.

با این حال مشخص نیست علت کدام یک از موارد می‌باشد بنابراین نبایستی تاریخ ۲۶ سپتامبر را تاریخ قطعی دانست زیرا اگر قرار باشد رونمایی واقعاً هفته آینده رخ دهد، پس زمان آن رسیده است که سامسونگ به طور رسمی تاریخ را اعلام کند. اگر این اتفاق امروز و فردا رخ ندهد پس احتمال رونمایی از گلکسی اس ۲۴ FE و تب اس ۱۰ در روز پنج شنبه بسیار پایین می‌باشد.

سامسونگ پیش از این پیش فروش تبلت‌ها را در هند آغاز کرده است، بنابراین مسلم است که عرضه آن نیز به زودی رخ دهد با این وجود همان طوری که اعلام شد هنوز زمان دقیق مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید