تصاویر قاب‌های رسمی گلکسی اس ۲۴ FE فاش شدند - تکفارس 
تصاویر قاب‌های رسمی گلکسی اس ۲۴ FE فاش شدند - تکفارس 

تصاویر قاب‌های رسمی گلکسی اس ۲۴ FE فاش شدند

فرزاد اسرافیلی
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - 11:17
قاب‌های رسمی گلکسی اس 24 FE

با نزدیک‌تر شدن به رونمایی از گوشی گلکسی اس ۲۴ FE تصاویر منتسب به قاب‌های محافظ این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده‌ است.

سامسونگ خود را برای عرضه گلکسی اس ۲۴ FE در اکتبر سال جاری میلادی آماده می‌کند. در همین راستا به تازگی تصاویری از قاب‌های محافظ رسمی گوشی هوشمند جدید در اینترنت منتشر شده است که طراحی آشنای پنل پشتی را نشان می‌دهد.

در این نشت شاهد جزئیاتی در مورد چهار نوع قاب رسمی به نام‌های قاب سیلیکونی، قاب Standing Grip Case ( قابل محافظ با دستگیره ایستاده)، قاب Smart View Wallet و قاب Flipsuit هستیم.

قاب‌های رسمی گلکسی اس 24 FE
قاب‌های رسمی گلکسی اس 24 FE
قاب‌های رسمی گلکسی اس 24 FE

قاب سیلیکونی به صورت استاندارد و در پنج رنگ آبی، خاکستری، سبز، سفید و زرد عرضه خواهد شد. این قاب لمسی نرم از محبوبیت فراوانی در بین بسیاری از کاربران برخوردار است.

قاب Standing Grip Case یک دستگیره در قسمت پشت برای قرار گرفتن آسان در دست دارد. طراحی آن نیز مشابه قاب های رایج و استاندارد است.

قاب محافظ Smart View Wallet Case دارای یک محافظ صفحه و یک پنجره در گوشه بالا سمت راست است که امکان مشاهده تاریخ و زمان را بدون باز کردن قاب فراهم می‌کند. همچنین در این قاب یک بخش هم برای قرار گرفتن کارت‌های بانکی و اعتباری وجود دارد و در واقع در نقش کیف پول عمل می‌کند.

Flipsuit قاب مخصوصی است که با گوشی همگام شده و بسته به طراحی دستگاه می‌تواند ظاهر خود را تغییر دهد. مشابه این ویژگی را پیش از این در مدل‌های قبلی گوشی‌های تاشو سامسونگ شاهد بوده‌ایم.

علاوه بر قاب‌های محافظ، چندین تصویر از محافظ صفحه نمایش ضد تابش نور برای گلکسی اس ۲۴ FE نیز منتشر شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید