تاریخ عرضه اندروید ۱۵ فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه اندروید ۱۵ فاش شد - تکفارس 

تاریخ عرضه اندروید ۱۵ فاش شد

امین باقری
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - 12:06
تاریخ عرضه اندروید 15

بنابر اطلاعات فاش شده توسط Android Headlines، اندروید ۱۵ با نام Vanilla Ice Cream یا بستنی وانیلی ممکن است در تاریخ ۱۵ اکتبر عرضه شود. این نشریه منبع اطلاعات خود را فاش نکرده، اما تاریخ پیشنهادی با روند انتشار نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل همخوانی دارد.

گوگل معمولا به‌روزرسانی‌های اندروید را در اکتبر، همراه با گوشی‌های جدید پیکسل منتشر می‌کند. اما امسال، گوگل سری پیکسل ۹ را در آگوست و با اندروید ۱۴ عرضه کرد. همچنین این به‌روزرسانی‌ها معمولا در روز دوشنبه منتشر می‌شوند، اما Android Headlines اشاره می‌کند که ۱۴ اکتبر روز کلمبوس است و به همین دلیل انتشار اندروید به ۱۵ اکتبر منتقل شده است. در هر صورت، انتشار اندروید ۱۵ در تاریخ ۱۵ اکتبر جالب به نظر می‌رسد.

زمانی که به‌روزرسانی نهایی اندروید ۱۵ منتشر شود، ابتدا به دستگاه‌های پیکسل و سپس سایر دستگاه‌های اندرویدی می‌آید. انتشار دیرهنگام اندروید ۱۵ همچنین نشان‌دهنده این است که احتمالا باگ‌های کمتری در این به‌روزرسانی وجود داشته باشد، زیرا شرکت زمان کافی برای برطرف کردن مشکلات را داشته است.

گوگل به طور رسمی تاریخ انتشار اندروید ۱۵ در ۱۵ اکتبر را تایید نکرده است، اما میشال رحمان، همکار Android Authority، نیز این تاریخ را به عنوان زمان انتشار احتمالی تایید کرده است. رحمان پیش از این نیز زمان‌ انتشار اکتبر را برای اندروید ۱۵ پیشنهاد داده بود.

اندروید ۱۵ با قابلیت‌های جدیدی همچون بهبود یکپارچگی سیستم، قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتر، گزینه‌های شخصی‌سازی بهتر، تغییرات مهم در رابط کاربری و غیره عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید