ببینید: رندرهای گوشی تاشو سه لایه شیائومی فاش شد - تکفارس 
ببینید: رندرهای گوشی تاشو سه لایه شیائومی فاش شد - تکفارس 

ببینید: رندرهای گوشی تاشو سه لایه شیائومی فاش شد

محمدامین حیدری
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - 14:28
گوشی تاشو سه لایه شیائومی

به تازگی وب‌سایت ۹۱mobiles رندرهای گوشی تاشو سه لایه شیائومی را منتشر کرده است که شباهت آن به گوشی هواوی Mate XT را نشان می‌دهند.

شیائومی اخیرا درخواستی و پتنتی را در اداره ملی مالکیت معنوی چین ثبت کرده است که به طراحی گوشی تاشو سه لایه این شرکت اشاره دارند. باتوجه به رندرهای منتشر شده، شیائومی تصمیم دارد تا دستگاهی مشابه گوشی هواوی Mate XT تولید کند که می‌توان از نمایشگر تاشو آن در سه اندازه مختلف استفاده کرد.

گوشی تاشو سه لایه شیائومی همچنین ممکن است دارای یک نوار دوربین افقی در بالای پنل پشتی با سه سنسور باشد. گفتنی است که در ماه گذشته شاهد انتشار شایعاتی درباره این گوشی از سوی یک منبع نسبتا مطمئن بودیم؛ بنابراین، احتمال ساخت چنین دستگاهی توسط شیائومی بعید نیست.

با این حال، در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم که طراحی سه لایه شیائومی قرار است برای ساخت یک گوشی استفاده شود یا تنها یک طرح مفهومی باقی خواهد ماند. شیائومی به ارائه نوآوری با گوشی‌های سری میکس خود در چین معروف است و این احتمال وجود دارد که گوشی تاشو سه لایه این شرکت در زمان عرضه به عنوان عضوی از خانواده سری میکس وارد بازار شود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گوشی تاشو سه لایه شیائومی را با سیستم‌عامل اندروید روانه بازارهای جهانی خواهد شد یا خیر. لازم به ذکر است که هواوی به دلیل وجود تحریم‌ها قادر به انجام این کار نمی‌باشد. همچنین انتظار می‌رود سری شیائومی ۱۴T در تاریخ ۲۶ سپتامبر به‌صورت جهانی عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید