قیمت و مشخصات سری شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 
قیمت و مشخصات سری شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 

قیمت و مشخصات سری شیائومی ۱۵ فاش شد

محمدامین حیدری
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - 11:50
قیمت و مشخصات سری شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 

در حالی که انتظار می‌رود گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در هفته آخر اکتبر معرفی شوند، اکنون قیمت و مشخصات آن‌ها فاش شده است.

سری شیائومی ۱۴ در سال گذشته با قیمت ۳,۹۹۹ یوان که تقریبا معادل ۵۶۵ دلار است، معرفی شدند اما اکنون قیمت مدل استاندارد و پرو گوشی شیائومی ۱۵ که انتظار می‌رود ۵۰۰ یوان بیشتر از نسل قبل باشد، فاش شده است. براساس گزارشات، شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو به ترتیب با قیمت ۴,۵۹۹ یوان (۶۵۰ دلار) و ۵,۴۹۹ یوان (۷۷۵ دلار) عرضه خواهند شد.

گفته می‌شود که دلیل اصلی افزایش قیمت سری شیائومی ۱۵، گران‌تر شدن قیمت تراشه‌ها و حافظه‌های ذخیره‌سازی در جهان است. علاوه‌بر این، استفاده از فرایند N3E شرکت TSMC برای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ هزینه‌های تولید را بیشتر کرده و منجر به افزایش قیمت تقریبا ۲۵ درصدی این تراشه به نسل قبل شده است.

گفته می‌شود که سری شیائومی ۱۵ قرار است با دوربین‌های عریض‌تر، سنسورهای ماکرو تله‌فوتو، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و بدنه شیشه‌ای عرضه شوند. از ویژگی‌های دیگر این سری نیز می‌توان به باتری سیلیکونی، پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار و نمایشگر ۱.۵K اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید