موتورولا اج ۵۰ نئو با گواهی نظامی و مشخصات جذاب معرفی شد - تکفارس 
موتورولا اج ۵۰ نئو با گواهی نظامی و مشخصات جذاب معرفی شد - تکفارس 

موتورولا اج ۵۰ نئو با گواهی نظامی و مشخصات جذاب معرفی شد

محمدامین حیدری
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - 14:05
موتورولا اج 50 نئو

شرکت موتورولا سرانجام از گوشی اج ۵۰ نئو با گواهی نظامی مقاومت برای هند رونمایی کرد که از مشخصات جذابی همچون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی موتورولا اج ۵۰ نئو به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED مجهز شده است که از رزولوشن ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین قادر به ارائه حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت است و توسط پوشش گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. موتورولا در این دستگاه از تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ مدیاتک در کنار ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده کرده است.

موتورولا اج 50 نئو

سیستم دوربین موتورولا اج ۵۰ نئو شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT700C سونی، یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری می‌باشد. علاوه‌بر این، شاهد استفاده از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری و تماس‌های ویدیویی در گوشی نام‌برده هستیم. انرژی موردنیاز گوشی موتورولا اج ۵۰ نئو توسط یک باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از اندروید ۱۴، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد. علاوه‌بر این، موتورولا اج ۵۰ نئو دارای گواهی MIL-STD 810H و یک پنل پشتی از جنس چرم گیاهی است.

این دستگاه همچنین به بلوتوث ۵.۳ و اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده است. شرکت موتورولا تصمیم دارد گوشی جدید خود را در رنگ‌های کرمی، آبی، خاکستری و قرمز عرضه کند که قیمت آن تقریبا برابر با ۲۸۶ دلار خواهد بود. ناگفته نماند که فروش موتورولا اج ۵۰ نئو از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید