تاریخ احتمالی عرضه تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ فاش شد - تکفارس 
تاریخ احتمالی عرضه تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ فاش شد - تکفارس 

تاریخ احتمالی عرضه تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - 13:30
تاریخ احتمالی عرضه تراشه دیمنسیتی 9400

بنا به افشاگری منبع آگاه، تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک در ۹ اکتبر مصادف با ۱۸ مهر ماه روانه بازار خواهد شد.

تراشه پرچم‌دار دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک قرار است به زودی وارد بازار شود تا زمینه لازم برای رقابت با تراشه‌های A18 پرو اپل و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ فراهم شود.

تراشه جدید مدیاتک به نام دیمنسیتی ۹۴۰۰ به عنوان پرچم‌دار این برند قرار است جایگزین مدل ۹۳۰۰ شود و چالش بزرگی را برای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام به‌وجود آورد. انتظار می‌رود مدل جدید سرعت کلاک بالاتری داشته باشد.

طبق اطلاعات فاش شده از گزارشات از جمله بنچمارک گیک‌بنچ دیمنسیتی ۹۴۰۰ دارای ۸ هسته‌ای شامل هسته اصلی با فرکانس ۳.۶۳ گیگاهرتز، سه هسته عملکردی با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و چهار هسته عملکردی Cortex-A725، با فرکانس ۲.۱۰ گیگاهرتز می‌باشد.

پیش از این گزارشات اولیه حاکی از عرضه تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ در ماه اکتبر بود. اکنون، Digital Chat Station افشاگر برجسته این روزها ادعا کرده است که این تراشه در ۹ اکتبر (۱۸ مهر) و ۵ روز پس از آن یعنی در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) گوشی ویوو X200 5 عرضه خواهد شد. وی اطلاعات بیشتری ارائه نکرد.

نمرات تراشه‌های A18 و A18 پرو اپل در گیک‌بنچ نیز به تازگی به بیرون درز کرده است که نشان از عملکرد تحسین برانگیز دارند. از آنجایی که دیمنسیتی ۹۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ احتمالاً تا ماه آینده روانه بازار خواهند شد، به نظر می‌رسد شاهد رقابت اجتناب‌ناپذیر در عرصه تراشه‌ها خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید