قابلیت جمنای لایو به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت - تکفارس 
قابلیت جمنای لایو به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت - تکفارس 

قابلیت جمنای لایو به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت

فرزاد اسرافیلی
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - 11:50
جمنای لایو به صورت رایگان

گوگل بالاخره دسترسی تمامی کاربران اندرویدی را به قابلیت هوش مصنوعی جمنای لایو به صورت رایگان امکان پذیر کرده است.

جمنای لایو سرویسی است که تعاملات صوتی با هوش مصنوعی گوگل را ارائه می‌دهد. این قابلیت در ابتدا در دسترس مشترکین Advanced قرار گرفت اما بنا به اعلام گوگل به صورت رایگان برای همه کاربران فعال می‌شود.

با استفاده از ویژگی جمنای لایو می‌توان مکالمه مداوم با پرسش و پاسخ با چت‌بات انجام داد و حتی وسط مکالمه وقفه‌ای ایجاد کرد. حساب گوگل در ایکس در این باره اعلام کرد:

ما استفاده رایگان تمامی کاربران اندرویدی از جمنای لایو به زبان انگلیسی را فراهم کرده‌ایم. با جمنای به صورت زنده به گفتگو بپردازید، موضوع جدیدی را کاوش کنید و یا ایده‌های فکری پرورش دهید. حتماً حواستان به جمنای لایو در برنامه جمنای باشد.

بخش جمنای لایو در برنامه جمنای موجود است. این سرویس تنها برای گوشی‌هایی که به زبان انگلیسی تنظیم شده‌اند، عرضه می‌شود و طبق اعلام گوگل به زودی از زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

بخش جمنای لایو را می‌توانید با انتخاب آیکون موجی شکل در سمت راست پایین برنامه جمنای فعال کنید. سپس پنجره جدیدی باز می‌شود که دو دکمه End و Hold در آن قرار دارند. پس از پایان چت، کاربران می‌تواند رونویسی از کل تعامل را مشاهده کنند. لازم به ذکر است جمنای لایو در حال حاضر از سرویس‌هایی مانند Gmail، YouTube Music یا Maps پشتیبانی نمی‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید