به‌روزرسانی One UI 6.1.1 با قابلیت‌های هوش مصنوعی برای گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شد - تکفارس 
به‌روزرسانی One UI 6.1.1 با قابلیت‌های هوش مصنوعی برای گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شد - تکفارس 

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 با قابلیت‌های هوش مصنوعی برای گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شد

فرزاد اسرافیلی
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - 12:49
به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای گلکسی اس 23 FE

سامسونگ به روز رسانی One UI 6.1.1 را با ویژگی‌های هوش مصنوعی برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ FE و سری گلکسی اس ۲۳ منتشر کرد.

سامسونگ به تازگی به‌روزرسانی One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ را برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ FE و سری گلکسی اس ۲۳ ارائه کرده است. در این به‌روزرسانی بزرگ شاهد اضافه شدن ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید هوش مصنوعی گلکسی برای تجربه‌ای بالاتر از حد محمول هستیم.

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای گلکسی اس ۲۳ FE با شماره نسخه‌ی S711NKSU3BXH7 قابل دریافت است. حجم این به‌روز رسانی حدود ۲.۳ گیگابایت عنوان شده است و در حال حاضر در دسترس کاربران کره‌ای قرار دارد.

از جمله ویژگی‌های هوش مصنوعی که به‌روزرسانی‌ One UI 6.1.1 ارائه می‌کند می‌توان به Sketch Conversion برای تبدیل نقاشی‌ها به آثار هنری و Portrait Enhancements برای بهبود سبک‌های عکاسی اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی Samsung Keyboard برای تکمیل خودکار متن و ترجمه بلادرنگ برای تماس‌ها و متن در تصاویر در دسترس قرار دارند.

به‌روز رسانی One UI 6.1.1 همچنین شامل تبدیل صدا به متن، بهبود مدیریت PDF و تصاویر پس زمینه پویا است که با آب و هوا و زمان تغییر می‌کنند. آپدیت جدید، پچ امنیتی ماه سپتامبر را به منظور بهبود امنیت سیستم به گوشی سامسونگ می‌آورد.

برای دسترسی به قابلیت‌های One UI 6.1.1 در سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE، به Settings رفته و روی Software Update ضربه بزنید و سپس Download and Install را انتخاب کنید تا فرآیند به‌روزرسانی آغاز و تکمیل شود. به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به تدریج برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد. بدین ترتیب ممکن است چند ساعت یا چند روز طول بکشد تا همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید