ببینید: تصاویر گوشی اوپو فایند X8 با طراحی متفاوت فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر گوشی اوپو فایند X8 با طراحی متفاوت فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر گوشی اوپو فایند X8 با طراحی متفاوت فاش شد

محمدامین حیدری
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - 13:05
اوپو فایند X8

در حالی که انتظار می‌رود گوشی اوپو فایند X8 در ماه اکتبر معرفی شود، اکنون تصاویر نمونه اولیه این گوشی با یک نمایشگر دارای داینامیک آیلند فاش شده است.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی اوپو فایند X8 در یک کاور بزرگ قرار دارد تا کسی طراحی بیرونی آن را مشاهده نکند. همچنین تصویر سمت راست نشان می‌دهد که اوپو محصول جدید خود را به یک داینامیک آیلند شبیه به آنچه که در گوشی‌های اپل وجود دارد، مجهز کرده است.

اوپو فایند X8

علاوه‌بر این، اوپو فایند X8 مانند سری آیفون ۱۶ از یک دکمه اختصاصی برای کنترل سیستم دوربین بهره می‌برد. شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی قرار است به یک نمایشگر تخت ۶.۵ تا ۶.۷ اینچی با وضوح ۱۲۵۶ در ۲۷۶۰ پیکسل مجهز شود. گفتنی است که قدرت پردازشی گوشی جدید اوپو توسط تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ تامین می‌شود.

سیستم دوربین اوپو فایند X8 شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ با زوم ۳ برابری می‌باشد. گوشی نام‌برده قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه شود و از یک باتری ۵,۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی برخوردار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید