رندرهای فاش شده طراحی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا را نشان می‌دهند - تکفارس 
رندرهای فاش شده طراحی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا را نشان می‌دهند - تکفارس 

رندرهای فاش شده طراحی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا را نشان می‌دهند

فرزاد اسرافیلی
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - 10:38
طراحی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا

طراحی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا در اولین مجموعه رندرها توسط یک افشاگر فاش شد. این گوشی برخلاف اس ۲۴ اولترا که دارای کناره‌های گرد بود، طراحی مسطحی در سراسر بدنه خود دارد.

افشاگری با نام کاربری OnLeaks@ رندهایی را از گلکسی اس ۲۵ اولترا فاش کرده است. گفته می‌شود ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۲.۸ در ۷۷.۶ در ۸.۲ میلی متر است که به لطف حاشیه‌های فوق باریک، نسبت به مدل قبلی ۰.۴ میلی‌متر باریک‌تر است. این گوشی با وزن ۲۱۹ گرمی در مقایسه با اس ۲۴ اولترا ۱۳ گرم سبک‌تر است.

بنا به شایعات، گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ، دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی اولترا-واید، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی ۳x و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی ۵x است. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیگسلی نیز در قسمت جلویی تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی و همچنین شارژ بی‌سیم Qi می‌باشد. این گوشی با رابط One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ اجرا می‌شود. رابط کاربری One UI 7 چندین قابلیت جدید را نیز با خود به ارمغان می‌آورد.

لازم به ذکر است سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۵ معرفی می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید