راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس - تکفارس 
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس - تکفارس 

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس

تکفارس
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - 23:22
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس

با وردپرس می توانید یک کسب و کار اینترنتی پررونق را راه اندازی کنید. فقط باید آن را فرا بگیرید که در مقایسه با مهارت های دیگر، زمان زیادی نخواهد بود. اگر روزانه حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان بگذارید در عرض ۳ الی ۶ ماه بسته به میزان تلاش و استعداد؛ خواهید توانست به یک متخصص تمام عیار در وردپرس تبدیل شوید.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

وردپرس یک نرم افزار تحت وب (اینترنتی) است که می توان با آن سایت ساخت. بسته نصبی وردپرس بر روی هاست نصب می شود که با نصب شدن آن یک رابط کاربری به عنوان پیشخوان وردپرس در اختیار شما قرار داده می شود. با پیکربندی پیشخوان، نصب قالب و افزونه ها می توان سایت های مختلفی را بر حسب نیاز طراحی کرد.

هاست چیست؟

هاست فضایی است که اطلاعات و فایل های سایت بر روی آن قرار می گیرد. زمانی که قصد نصب وردپرس را داریم می بایست بسته نصبی آن را بر روی هاست بارگزاری کرده و اقدام به نصب آن نماییم. لازم به ذکر است برای دسترسی به هاست و نصب وردپرس حتما می بایست آدرس سایت مشخص باشد.

دامنه چیست؟

دامنه یعنی آدرس سایت. هر سایتی می بایست یک آدرس مشخص و اختصاصی داشته باشد. برای اینکه بتوانیم این آدرس را برای وبسایت خود داشته باشیم می بایست اقدام به ثبت دامنه نماییم. دامنه ها معمولا به دو حالت دامنه های ملی و بین المللی ارائه می شوند که در ایران، دامنه های ملی بصورت دامنه ir و دامنه های بین المللی بصورت com – net و … هستند.

خرید هاست و دامنه

وردپرس یک سایت ساز رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه برای آن وجود دارد. اما دامنه و هاست می بایست خریداری شوند. شرکت میزبان فا به عنوان یکی از برترین شرکت های هاستینگ و ثبت دامنه در ایران می تواند بهترین انتخاب باشد. با خرید هاست و دامنه از میزبان فا قابلیت های زیر را در اختیار خواهید داشت:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته بدون تعطیلی
  • امکان نصب و راه اندازی سایت با وردپرس بصورت رایگان
  • ارائه لایسنس قالب حرفه ای وردپرس بر حسب حوزه فعالیت سایت
  • ارائه لایسنس افزونه راکت وردپرس برای افزایش سرعت سایت

همچنین سرویس های میزبان فا ویژگی های زیر را دارد:

  • استفاده از سرورهای فوق قدرتمند نسل ۱۰
  • استفاده از فایروال های سخت افزاری بسیار قدرتمند
  • میزبانی سرورها در بزرگترین دیتاسنتر ایران (دیتاسنتر برج میلاد)
  • استفاده از حافظه های NVMe مخصوص سرور
  • چندین آپلینک اختصاصی با سرعت بیش از ۴۰ گیگابایت بر ثانیه
  • حجم بالا، ترافیک نامحدود و منابع پردازشی بالا
  • بکاپ گیری منظم در سه لایه با موقعیت های مختلف

و موارد متعدد دیگر …!

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش از میزبان فا کافیست به سایت میزبان فا مراجعه کرده و یکی از سرویس های موجود را خریداری نمایید. لازم به ذکر است در صورت سفارش هاست بصورت سالانه، دامنه رایگان نیز برای شما فعال خواهد شد. همچنین با کد تخفیف HPE10 می توانید به مقدار ۱۹ درصد از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید