امکان تعامل با دیگر اپلیکیشن‌ها به واتساپ می‌آید - تکفارس
امکان تعامل با دیگر اپلیکیشن‌ها به واتساپ می‌آید - تکفارس

امکان ارسال پیام و برقراری تماس با دیگر اپلیکیشن‌ها به واتساپ می‌آید

امین باقری
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - 12:10
واتساپ و مسنجر

شرکت متا، توسعه‌دهنده واتساپ، اخیرا یک اطلاعیه در خصوص برنامه‌های خود برای رعایت قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) که الزام می‌کند اپلیکیشن‌های پیام‌رسان تحت مالکیت متا مانند واتساپ و مسنجر با سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان شخص ثالث قابلیت همکاری داشته باشند، منتشر کرد.

متا در وبلاگ خود اعلام کرد که روی یک راه‌حل فنی کار می‌کند که بر حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران تمرکز دارد و نشان داد که چت‌های شخص ثالث چگونه در واتساپ و مسنجر نمایش داده خواهند شد.

این غول فناوری که زیر نظر مارک زاکربرگ فعالیت می‌کند، اعلام کرد: “اعلان‌های جدیدی را در واتساپ و مسنجر ایجاد کرده‌ایم که کاربران را در مورد چت‌های شخص ثالث آگاه می‌کند” و هر زمان یک اپلیکیشن پیام‌رسان جدید در دسترس قرار گیرد، به کاربران یادآوری خواهد شد.

امکان تعامل با دیگر اپلیکیشن‌ها به واتساپ می‌آید - تکفارس

همچنین کاربران واتساپ و مسنجر قادر خواهند بود انتخاب کنند که از کدام اپلیکیشن‌های شخص ثالث پیام دریافت کنند. به گفته متا، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که تمام پیام‌های خود را در یک صندوق ورودی ترکیبی مشاهده کنند یا یک پوشه جداگانه داشته باشند که فقط پیام‌های چت‌های شخص ثالث در آن قابل مشاهده باشد.

متا همچنین اعلام کرد که از “قابلیت‌های پیام‌رسانی غنی” مانند ری‌اکشن، پاسخ مستقیم، اعلان‌ خوانده شدن پیام و نشانگرهای تایپ پشتیبانی خواهد کرد و در سال ۲۰۲۵ گزینه‌ای برای ایجاد گروه‌ها اضافه خواهد شد. با این حال، تماس‌های صوتی و ویدیویی با اپلیکیشن‌های شخص ثالث تنها در سال ۲۰۲۷ در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید