ابعاد گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا فاش شد
ابعاد گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا فاش شد

ابعاد گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا فاش شد

فرزاد اسرافیلی
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - 10:28
ابعاد گوشی گلکسی اس 25 اولترا

به تازگی ابعاد گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا فاش شده است که نشان می‌دهد شاهد یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

در اوایل سال آینده میلادی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۵ اولترا رونمایی خواهد شد. با این وجود برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده از منبع معتبر Ice Universe، ابعاد این پرچمدار جدید ۱۶۲.۸×۷۷.۶×۸.۲ میلی متر خواهد بود. در این صورت می‌توان گفت شاهد یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهیم بود. گوشی گلکسی اس ۲۵ با وجود بدنه نازک، دارای قاب‌های جانبی تیتانیومی و محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس در قسمت جلو و پشت و همچنین مقاوم در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. Ice Universe تمامی ابعاد گوشی‌های گلکسی اس اولترا را در حساب کاربری خود منتشر کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید:

  • گلکسی S20 اولترا: ۱۶۶.۹×۷۶.۰×۸.۸ میلی‌متر
  • گلکسی S21 اولترا: ۱۶۵.۱×۷۵.۶×۸.۹ میلی‌متر
  • گلکسی S22 اولترا: ۱۶۳.۳×۷۷.۹×۸.۹ میلی‌متر
  • گلکسی S23 اولترا: ۱۶۳.۴×۷۸.۱×۸.۹ میلی‌متر
  • گلکسی S24 اولترا: ۱۶۲.۳×۷۹.۰×۸.۶ میلی‌متر
  • گلکسی S25 اولترا: ۱۶۲.۸×۷۷.۶×۸.۲ میلی‌متر

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی اس ۲۵ اولترا دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا-واید ۵۰ مگاپیکسلی، دو لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین مجهز به رابط کاربری One UI 7.1 بوده و با اندروید ۱۵ اجرا می‌شود و ۷ سال به روز رسانی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و همانند مدل‌های قبلی از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید