آیفون ۱۶ پرو با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود - تکفارس 
آیفون ۱۶ پرو با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود - تکفارس 

آیفون ۱۶ پرو با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - 12:55
آیفون ۱۶ پرو با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود - تکفارس 

بنا به گزارشات شرکت اپل احتمالاً آیفون ۱۶ پرو را با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد کرد.

اپل قصد دارد فضای ذخیره سازی آیفون ۱۶ پرو را از ۱۲۸ گیگابایت به ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهد که در این صورت شاهد یکی از بزرگترین ارتقاها خواهیم بود. این نوآوری احتمالا با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

به گزارش شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce، قیمت آیفون ۱۶ پرو جدید به دلیل مجهز بودن به لنز زوم تتراپریسم که پیش از این منحصراً برای آیفون ۱۵ پرو مکس ارائه شده بود، ممکن است بیشتر از آیفون ۱۵ پرو باشد. تمامی چهار مدل آیفون ۱۶ دارای تراشه‌های جدید A18 و A18 Pro و ۸ گیگابایت رم خواهند بود.

سال گذشته، اپل از استراتژی مشابهی در قبال آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده کرد و یک لنز زوم تتراپریسم و ​​۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی را به این گوشی اضافه کرد، اما با قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس با همان مقدار فضای ذخیره سازی عرضه کرد. از آنجایی که آیفون ۱۶ پرو قابلیت‌های جدیدی از جمله نمایشگر بزرگتر خواهد داشت، احتمالاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

مدل‌های آیفون ۱۶ دارای پردازنده‌های جدید A18 برای نسخه‌های غیر پرو و ​​A18 Pro برای مدل‌های پرو خواهد بود. علاوه بر این، احتمالاً اپل به منظور پشتیبانی از قابلیت‌های جدید، رم مدل‌های غیر پرو را به ۸ گیگابایت افزایش دهد.

لازم به ذکر است اپل در مورخ ۹ سپتامبر مصادف با ۱۹ شهریور به طور رسمی از سری جدید آیفون ۱۶ رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید