گوشی ویوو Y300 Pro با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
گوشی ویوو Y300 Pro با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ویوو Y300 Pro با باتری ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

فرزاد اسرافیلی
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - 15:48
گوشی ویوو  Y300 Pro

به تازگی گوشی ویوو Y300 Pro در چین مجهز به باتری ۶۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت، پردازنده اسنپدراگون، نمایشگر ۵۰۰۰ نیت رونمایی شد.

ویوو به تازگی از گوشی هوشمند جدید سری Y در چین با نام ویوو  Y300 Pro با باتری عظیم ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ بوده و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در ادامه به جزییات بیشتر این گوشی می‌پردازیم.

مدل پایه ویوو Y300 Pro دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و با قیمت ۱۷۹۹ یوان به فروش خواهد رسید. قیمت مدل رده بالا با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۹۹ یوان خواهد بود. این گوشی به رنگ‌های مشکی، آبی اقیانوسی، تیتانیوم و سفید عرضه روانه بازار می‌شود.

ویوو Y300 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس ۱۰۸۰ در ۲۳۹۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰۰ نیت می‌رسد. این گوشی از طیف گستره رنگی P3 و مدولاسیون عرض پالس کم نور ۳۸۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. ویوو Y300 Pro مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ بوده و از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 2.2 پشتیبانی می‌کند.

گوشی ویوو  Y300 Pro

گوشی ویوو  Y300 Pro در قسمت پشت دارای سیستم دوربین دوگانه می‌باشد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 و قابلیت سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید اولترا-واید با دیافراگم f/2.2 می‌باشد. در قسمت جلوی این گوشی نیز شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم. باتری این گوشی ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ویوو  Y300 Pro قابلیت اتصال به وای‌فای ۵، بلوتوث نسخه ۵.۱، جی پی اس و پورت USB-C را دارد و بر روی سیستم عامل OriginOS با اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. این گوشی همچنین دارای یک اسپیکر مونو و استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. یک حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک تعبیه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید