ساعت هوشمند آنر واچ ۵ با عمر باتری ۱۵ روزه معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند آنر واچ ۵ با عمر باتری ۱۵ روزه معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند آنر واچ ۵ با عمر باتری ۱۵ روزه معرفی شد

محمدامین حیدری
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - 12:53
ساعت هوشمند آنر واچ 5

شرکت آنر در کنار رونمایی از گوشی تاشو مجیک فولد V3، ساعت هوشمند واچ ۵ را نیز با عمر باتری ۱۵ روزه و نمایشگر بزرگتر معرفی کرد.

ساعت آنر واچ ۵ به یک نمایشگر آمولد ۱.۸۵ اینچی با رزولوشن ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت مجهز شده است. فریم این ساعت هوشمند از جنس آلومینیوم سری ۶ می‌باشد که دارای یک دکمه چرخان برای کنترل آسان‌تر به همراه یک اسپیکر و میکروفون جهت استفاده در تماس‌های بلوتوثی است.

ساعت هوشمند آنر واچ ۵ از گواهی IP68 و استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از آن در زمان شناکردن استفاده کنند. این دستگاه همچنین می‌تواند ترکیبی از فعالیت‌های ورزشی کاربران را نیاز پایش کند و از سیستم موقعیت‌یابی GPS بهره می‌برد.

ساعت هوشمند آنر واچ 5

شرکت آنر ساعت جدید خود را به بلوتوث ۵.۲ در کنار ۴ گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی پلی‌لیست‌های موسیقی و رابط کاربری MagicOS 8 مجهز کرده است. این شرکت در سال جدید قابلیت‌هایی را نیز به ساعت آنر واچ ۵ افزوده است که از آن‌ها می‌توان به مدیریت هوشمند خواب، ارائه گزارش صبحگاهی و اسکن سریع سلامت کاربر که موجب می‌شوند همیشه از وضعیت سلامتی خود آگاه باشید.

باتری سیلیکون کربنی ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی در آنر واچ ۵ در مقایسه با باتری نسل قبل آن از ۲۱ درصد تراکم انرژی بیشتری بهره می‌برد. به ادعای شرکت آنر، این باتری در کنار قابلیت Honor OS Turbo X که مصرف انرژی سیستم را بهینه‌سازی می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا از ساعت آنر واچ ۵ تا ۱۵ روز به‌صورت منظم استفاده کنند.

ساعت هوشمند آنر واچ ۵ قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی و سبز عرضه شود؛ با این حال، شرکت آنر جزئیات مربوط به قیمت و نحوه عرضه این محصول را اعلام نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید