ایسر لپ‌تاپ Swift 16 را با نمایشگر ۱۶ اینچی OLED معرفی کرد - تکفارس 
ایسر لپ‌تاپ Swift 16 را با نمایشگر ۱۶ اینچی OLED معرفی کرد - تکفارس 

ایسر لپ‌تاپ Swift 16 را با نمایشگر ۱۶ اینچی OLED معرفی کرد

محمدامین حیدری
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - 13:46
لپ‌تاپ Swift 16 ایسر

ایسر جدیدترین لپ‌تاپ خود را با نام Swift 16 در نمایشگاه IFA 2024 معرفی کرد که به یک نمایشگر لمسی ۱۶ اینچی OLED و پردازنده Lunar Lake اینتل مجهز شده است.

قوی‌ترین نسخه لپ‌تاپ Swift 16 ایسر از پردازنده Core Ultra 9 288V اینتل به همراه ۳۲ گیگابایت رم و باتری ۷۵ وات‌ساعتی بهره می‌برد. تا قبل از معرفی این محصول، خانواده لپ‌تاپ‌های Swift شرکت ایسر تنها شامل مدل‌های ۱۴ اینچی بود اما لپ‌تاپ Swift 16 نخستین عضو این سری با نمایشگر ۱۶ اینچی است.

شرکت ایسر لپ‌تاپ جدید خود را به پردازنده‌های Lunar Lake Core Ultra Series 2 اینتل مانند Core Ultra 5 226V و Core Ultra 9 288V مجهز کرده است. این دستگاه همچنین از کارت گرافیک Arc Xe 2 اینتل نیز بهره می‌برد و در دو نسخه با نمایشگر OLED 3K و IPS با پشتیبانی از قلم استایلوس در دسترس است. قدرتمندترین پیکربندی لپ‌تاپ Swift 16 ایسر دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X-8448 و ۲ ترابایت حافظه PCIe Gen 4 NVMe SSD است.

لپ‌تاپ Swift 16 ایسر

علاوه‌بر این، لپ‌تاپ نام‌برده از دوربین تشخیص چهره IR با پشتیبانی از Windows Hello، سنسور مجاورتی و سیستم امنیتی اینتل و Pluton مایکروسافت برخوردار است. لپ‌تاپ Swift 16 ایسر از Wi-Fi 7 و بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کند و دارای دو پورت USB4 Type-C، دو درگاه USB Type-A، یک خروجی HDMI 2.1 و یک جک صوتی است. وزن این دستگاه تنها برابر با ۱.۵ کیلوگرم است و از یک باتری ۷۵ وات‌ساعتی بهره می‌برد.

شرکت ایسر قصد دارد لپ‌تاپ Swift 16 AI را در ماه اکتبر با قیمت ۱۱۹۹,۹۹ دلار روانه بازار آمریکای شمالی کند. از سوی دیگر، این لپ‌تاپ در ماه دسامبر با قیمت ۱,۲۹۹ یورو در دسترس مشتریان اروپایی قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید