لپتاپ قدرتمند VivoBook Flip ایسوس معرفی شد - تکفارس
لپتاپ قدرتمند VivoBook Flip ایسوس معرفی شد - تکفارس

ایسوس از لپتاپ‌های قدرتمند VivoBook Flip رونمایی کرد

امین باقری
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - 12:51
لپ‌تاپ‌ VivoBook Flip ایسوس

طی کنفرانس IFA 2024، ایسوس از لپ‌تاپ‌های جدید VivoBook 14 Flip و VivoBook 16 Flip Copilot+ رونمایی کرد که از جدیدترین پردازنده Ultra 7 258V اینتل با معماری Lunar Lake بهره می‌برند.

مشخصات

هر دو مدل دارای ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و یک حافظه حالت جامد ۱ ترابایتی هستند که از طریق اسلات M.2 قابل افزایش است.

تفاوت اصلی بین این دو مدل در نمایشگرهای آن‌ها است: VivoBook 14 Flip دارای یک نمایشگر لمسی OLED با ابعاد ۱۴ اینچ و رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است، در حالی که VivoBook 16 Flip از یک نمایشگر لمسی OLED با ابعاد ۱۶ اینچ و رزولوشن ۳K (2880×1800 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. هر دو نمایشگر از HDR با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و پوشش کامل گستره رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند.

لپتاپ قدرتمند VivoBook Flip ایسوس معرفی شد - تکفارس

VivoBook 14 Flip دارای یک باتری ۷۰ وات‌ ساعتی است، در حالی که VivoBook 16 Flip از یک باتری کمی بزرگتر ۷۵ وات‌ ساعتی بهره می‌برد. وزن آن‌ها نیز متفاوت است: نسخه ۱۴ اینچی ۱.۵۷ کیلوگرم و نسخه ۱۶ اینچی ۱.۸ کیلوگرم وزن دارند.

لپتاپ قدرتمند VivoBook Flip ایسوس معرفی شد - تکفارس

هر دو مدل دارای مجموعه گسترده‌ای از پورت‌ها هستند که شامل Thunderbolt 4، HDMI 2.1، USB Type-C با پشتیبانی از DisplayPort و یک درگاه کارت microSD می‌شود.

این لپ‌تاپ‌ها از وای‌فای ۷ و بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کنند و با قلم Pen 2.0 ایسوس نیز سازگار هستند. قیمت و تاریخ عرضه هنوز اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید