موتورولا موتو S50 با تراشه دایمنسیتی 7300 معرفی شد - تکفارس
موتورولا موتو S50 با تراشه دایمنسیتی 7300 معرفی شد - تکفارس

موتورولا موتو S50 با تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ رونمایی شد

امین باقری
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - 11:51
موتورولا موتو S50

موتورولا در ماه ژوئن مدل موتو S50 نئو را عرضه کرد و همان‌طور که وعده داده بود، امروز نسخه استاندارد S50 را معرفی کرد.

موتورولا موتو S50 از تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ قدرت می‌گیرد، با سیستم‌ عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و دارای ۱۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.

این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر LTPO pOLED و ۱۲۰ هرتزی به ابعاد ۶.۳۶ اینچ و رزولوشن ۱۲۷۲×۲۶۷۰ پیکسل با پشتیبانی از HDR10+ و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت است. همچنین در بالای نمایشگر یک دایره مرکزی برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای تأیید هویت بیومتریک قرار دارد.

در پشت گوشی، یک مجموعه دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX896 با OIS)، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی (زاویه دید ۱۲۳ درجه) و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (زوم اپتیکال ۳ برابر و OIS) مشاهده می‌شود.

وظیفه روشن نگه‌ داشتن موتورولا موتو S50 بر عهده یک باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی دارای گواهینامه IP68 است. اگر این مشخصات آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که موتورولا موتو S50 نسخه‌ای دیگر از گوشی موتورولا موتو S50 نئو است که اخیرا معرفی شده و موتو S50 مختص بازار چین است، در حالی که موتو S50 نئو برای بازارهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

موتورولا موتو S50 در سه رنگ تایید شده توسط Pantone و دو مدل به همراه ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، عرضه می‌شود که به ترتیب با قیمت ۲۱۹۹ یوان (۳۱۰ دلار / ۲۸۰ یورو / ۲۶۰۰۰ روپیه) و ۲۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار / ۳۲۰ یورو / ۲۹۵۵۰ روپیه) در دسترس هستند. خرید این گوشی از طریق وب‌سایت رسمی لنوو چین ممکن است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید